

Osim pjesmom, Rosalía nas je raspametila i outfitima za novi spot. Ovo su brendovi koje je nosila
Kada Rosalía izbaci novi spot, znate da možete očekivati audiovizualnu eksploziju. Spot za novu pjesmu Berghain je bio upravo to, ali i više. Snimljen je u mračnoj, gotovo sakralnoj atmosferi koja podsjeća na Berlinov tehno hram – Berghain, ali Rosalía ga pretvara u vlastitu modnu katedralu.Već na prve kadrove spota možemo primjetiti da se na spotu nije štedilo. Od cijelog orkestra, preko mijenjanja setova od spavaće do bolničke sobe, pa sve do odjeće koja je – pogađate, većinom arhivska. Koje dizajnere je Rosalía nosila? U nastavku donosimo presjek svih outfita.
Kombinacija arhivske mode, religijskih simbola i Y2K estetike
Rosalía u spotu nosi komade iz ranih 2000-ih koji su toliko dobro odabrani da izgledaju kao da su jučer prošetali pistama Tjedna mode u Parizu. Tako to izgleda kada genijalci kreiraju kolekcije za neke od najvećih modnih kuća – komadi su bezvremenski i na njih ne utječu nikakve modne promjene ni trendovi. Mini haljine iz Balenciagine ere Nicolasa Ghesquièrea, McQueenove couture kreacije, Givenchy komadi…
Za styling je zaslužan Jose Carayol, njen dugogodišnji suradnik i stilist koji je radio i neke stylinge iz njene MOTOMAMI ere.

Sve zanima otkud je majica sa šalom i resicama
Odgovor: Givenchy kolekcija iz 1997. godine kada je kreativni direktor kuće bio Alexander McQueen. Tu istu majicu-šal bismo nosili i danas, a djeluje kao nešto što bi izašlo iz Ferragamo tvornice. Najviše outfita potpisuje Alexander McQueen i njegove kolekcije s početka 2000-ih. Majica bez rukava s gumbima je iz Spring/summer 2003. kolekcije. Iz istoimene kolekcije su i cipele, popularno nazvane Rosary heels – taj komad odlično ide uz religijski ton koji Rosalía potencira u svojim spotovima. Fun fact: Model tih cipela možete kupiti na Vestiaireu.



Nakon kolekcija iz 2003. i apsolutne prevlasti McQueena, dolazimo do Balenciage. Haljina u kojoj Rosalía ima svoj “Snjeguljica moment” je iz 2004. kolekcije, kada je kuću vodio Nicolas Ghesquière. Nicolas je bio kreativni direktor kuće čak 16 godina, a na poziciju je došao kada je imao svega 25 godina. Nakon Balenciage, svoj put je nastavio u Louis Vuittonu. Inače jedan od najobožavanijih kreativnih direktora svih modnih čelnika. Tako da je njegova referenca uvijek dobrodošla.


Odjeća u spotovima nikada nije samo odjeća – ona je produžetak priče, emocije i brenda izvođača. Pravi primjer toga su kultni spotovi koji su ušli u povijest upravo zbog vizualnog dojma: Od Madonne i njezine Jean Paul Gaultier cone bra ere, do Beyoncé koja za svaki album bira novu estetiku (I Am… Sasha Fierce, Lemonade, Cowboy Carter…). Svaki detalj postaje dio narativa koji publika upija zajedno s glazbom.
Foto: Youtube, Instagram (@rosalia.vt)




