

Playlista koju ne želite preskočiti: Ove sezone su nas neki brendovi osvojili i izborom pjesama za reviju
Slegli su se dojmovi modnog maratona, koji je ovo sezone bio itekako uzbudljiv. Već i vrapci na grani znaju da su ovogodišnji Tjedni mode u znaku debitantskih kolekcija, ali mi bismo nadodali da su bili i u znaku odličnih playlista. Od Eltona Johna, preko Lauryn Hill, pa sve do čak Black Sabbatha – kuće i kreativni direktori su i ovaj zadatak shvatili ozbiljno. Ovo su playliste s revija koje sigurno dodajemo na svoj Spotify profil.
Glazba u službi storytellinga i stvaranja atmosfere
Danas glazba na reviji nije samo pozadinski zvuk, nego ključni dio priče. Ona određuje ritam modela na pisti i stvara atmosferu, a ta jedna pjesma može oblikovati cijeli narativ kolekcije. Sve ovisi o tome što modni brend želi da publika osjeti u tih 20 minuta. Neki modni brendovi troše i po pola milijuna funti samo da bi mogli pustiti pjesmu koju žele. Da, toliko daleko ide potraga za savršenom playlistom. No, nisu svi spremni potrošiti bogatstvo na licenciranje hitova. Mnogi se odlučuju za potpuno novi, custom made zvuk koji im kreiraju poznati producenti, DJ-evi ili glazbenici samo za tu priliku.

All ears on Chanel
Neki su čak više pričali o Chanel playlisti za reviju, nego o samoj kolekciji. Za njihovu playlistu je zaslužni su glazbenik Le Motel i producent Michel Gaubert. Gaubert je već poznat u modnim krugovima kao go to osoba za kreiranje najbolje playliste za revije. Revija je krenula uz taktove pjesme No volvere od Gipsy Kingsa, ali pjesma koja je oduševila (i iznenadila) većinu je ona od njemačke electro grupe iz 1989. godine, SNAP!, Rhythm is a dancer. Kultni hit koji će biti aktualan vječno.


Francuska elegancija i R’n’B? Iskreno, jako dobar mix
Pjesma Rock the boat od Aaliyah se savršeno uklopila u profinjeni seksipil Schiaparellija. Kompoziju je radio producent Ben Brunnemer koji surađuje s kućom već godinama. Stvarao je kompozicije za Spring/Summer 2025, Haute Couture i ostale kolekcije. Odlična stvar je što sve playliste za revije objavljuje na svom Sound Cloud profilu, tako da sve imate na jednom mjestu.




Ralph Lauren je igrao na romantiku
Ralph Lauren Spring 2026. kolekcija govori o ženi koja je istovremeno snažna i nježna, odvažna i profinjena, kompleksna ali harmonična. To isto značenje je srž pjesme More Than a Woman od Bee Geesa koji slavi ideju žene kao bića koje nadilazi stereotipe i definirane uloge. Ovog puta ne u originalnoj izvedbi, koju volimo, već cover istoimene pjesme. I dalje je riječ o bezvremenskom hitu koji će raznježiti i one najtvrđe.




Ni mi ne možemo skinuti oči s nove Balenciage
Can’t take my eyes off you od Lauryn Hill je vrsta pjesme koja u nama budi radost i nostalgiju. Upravo to je novi kreativni direktor Balenciage, Pierpaolo Piccioli htio postići. Radost zbog rođenja nove, ali nostalgija zbog “stare”, kultne Balenciage. Kolekcija je simbolično nazvana Heartbeat i označuje novu, Picciolijevu eru modne kuće. Uz Lauryn Hill, publiku je osvojila i pjesma Feeling good u izvedbi britanske pjevačice Raye. Glazbu za reviju su radili Damien Quintard i Miraval Studios.



Coach i Elton John
Elton John i njegova pjesma Goodbye Yellow Brick Road – savršeni glazbeni okvir za Coach reviju. Klasična Eltonova balada iz 70-ih postavila je ton cijeloj reviji, stvarajući balans između nostalgije i suvremenosti, što savršeno prati novu viziju brenda. Pjesma je doprinijela osjećaju povratka korijenima i autentičnosti, što je u skladu s vizijom brenda koja naglašava novi, iskreniji pristup modi.


Burberry se odlučio za rock podlogu
Na reviji Burberry Spring/Summer 2026., kreativni direktor Daniel Lee odlučio je glazbom stvoriti atmosferu buntovničkog duha britanske muzičke kulture. Modeli su hodali uz taktove pjesme N.I.B. od Black Sabbatha, što je odmah postavilo mračan, ali energičan ton. Lee je izjavio da je izbor glazbe osoban – Black Sabbath su bili među omiljenim bendovima njegovog oca. Nismo nikada mislili da ćemo to reći, ali ova rock podloga Burrberyju dobro stoji.




Foto: Launchmetrics, Profimedia, Schiaparelli, Chanel