

Jeste li čuli za Gen Zalpha skincare? Predviđa se da će iduće godine biti najveći beauty trend
Generacije uvijek donose nove obrasce ponašanja, a u posljednje vrijeme posebno intrigira pojam Gen Zalpha. Riječ je o hibridnoj mikro-generaciji koja se smjestila na granici između generacije Z i generacije Alpha. Radi se o mladima koji su danas najčešće u dobi od devet do četrnaest godina, dakle oni koji nisu u potpunosti ni “zetovci” ni “alfasi”, već pokazuju karakteristike obiju skupina. Odrasli su uz YouTube, TikTok i streaming, ali dovoljno su stari da se sjećaju i vremena prije potpune dominacije pametnih uređaja. To ih čini zanimljivima jer su s jedne strane digitalno fluentni i skloni brzim sadržajima, a s druge i dalje cijene autentičnost i ljudski kontakt.
Važno je napomenti da Gen Zalpha nije univerzalno prihvaćen ili znanstveno standardiziran, radi se o pokušaju hvatanja granice generacijske skupine.
@victoriabeckham #HarperSeven gets ready for the @Harper’s BAZAAR Women of the Year awards using @Victoria Beckham Beauty Lip Liner and Posh Gloss in Ice.
♬ original sound - Victoria Beckham
Gen Zalpha i skincare
Prošle godine društvene mreže bile su preplavljene tinejdžericama koje su na TikToku pokazivale skincare rutine od nekoliko koraka, često složenije od onih koje koriste odrasli. Taj fenomen izazvao je rasprave. Dermatolozi su upozoravali da mlađa koža ne treba retinol, jake kiseline i višeslojne rituale, dok su s druge strane brendovi uvidjeli koliko snažan interes postoji među najmlađim potrošačima.
Tween odnosno mlađa koža u razvoju osjetljivija je i u pravilu ne zahtijeva složene beauty rutine koje su karakteristične za starije generacije. Dermatolozi i stručnjaci za njegu kože naglašavaju da je u toj dobi dovoljno držati se osnovnih koraka: nježnog čišćenja, redovite hidratacije i zaštite od sunca. Preteške formule ili korištenje agresivnih aktivnih sastojaka poput jakih kiselina ili retinola mogu više štetiti nego koristiti, jer koža mladih još uvijek prolazi kroz prirodne hormonalne promjene i treba podršku, a ne dodatni stres.
@ericas.skincare skincare routine tips for 10-13 years olds! | if your in this age range and what your doing works for you, keep doing it! also if you were on my first live it got banned sryy @Peach Slices @Bubble✨ @La Roche-Posay @Good Molecules @laneige_us #skincare #makeup #beauty #lifestyle #haul #sephora #skincaretips #skincareroutine #acneproneskin #makeuphaul #sephorahaul #ulta #fyp #skincarejourney #getreadywithme #productreview #grwm #skincare101 #microinfluencer #pr
♬ original sound - Erica
Skincare nije samo za “odrasle”
Gen Zalpha skincare rutinu percipira kao dio njihova identiteta i načina izražavanja, a traže jednostavnost i sigurnost. Njima su važni blagotvorni sastojci koji daju vidljiv učinak, poput hijaluronske kiseline za hidrataciju, niacinamida za blistavost ili aloe vere za umirivanje, dok su nepotrebno komplicirani koraci ili agresivne formule nešto što će preskočiti. U beauty svijetu Gen Zalpha tako postavlja nova pravila. Skincare nije luksuz ni ritual za odrasle, već svakodnevni alat samopouzdanja, a brendovi koji to razumiju grade proizvode koji su nježni, pristupačni i dovoljno cool da postanu dio njihove digitalno oblikovane svakodnevice.

Yes Day Beauty
Jedan takav brend nedavno se pojavio na beauty sceni, a zove se Yes Day. Ovaj novi skincare brend koji je u kratkom vremenu privukao veliku pažnju jer je nastao upravo za najmlađu beauty publiku, tweens i mlađe tinejdžere, odnosno generaciju koju se danas naziva Gen Zalpha. Brend su osnovale trinaestogodišnja Coco Granderson i njezina majka Danielle, a u razvoju formula sudjelovao je kemičar Ron Robinson, poznat po suradnji s brendom Rhode. Coco je željela pronaći proizvode koji su dovoljno cool da ih poželi koristiti, ali i dovoljno sigurni za njezinu kožu u razvoju. Budući da je na policama nailazila na proizvode koji su ili namijenjeni odraslima ili nisu nudili kvalitetne formule, odlučila je stvoriti vlastiti brend.
Yes Day je od početka zamišljen kao pozitivan, optimističan i jednostavan pristup njezi kože, a pozicionira se sloganom derm-approved & safe for teens & in-betweens. Naglasak je na sigurnim i dermatološki provjerenim formulama koje ne kompliciraju rutinu, već donose ono što mladima zaista treba: nježno čišćenje, hidrataciju, zaštitu barijere kože i lagan osjećaj sjaja. Ključni dio svake formule je njihov Yes Magic™ complex koji kombinira probiotike, centella asiaticu i antioksidanse, sastojke koji smiruju iritacije i jačaju barijeru kože.
Foto: Yes Day