Terra keramika ima novu web stranicu gdje možete kupiti radove, ali i prijaviti se za radionice
Terra keramika ima novu web stranicu gdje možete kupiti radove, ali i prijaviti se za radionice

Terra keramika ima novu web stranicu gdje možete kupiti radove, ali i prijaviti se za radionice

Iza brenda Terra keramika stoji više od deset godina predanog rada, stvaranja i neprekidnog rasta. Tea Radić njegova je osnivačica, a s njim je odrasla, mijenjala se i sazrijevala. Taj su put prolazili zajedno – ponekad nesigurnim korakom, ponekad odlučno i s vizijom, ali uvijek s ljubavlju prema keramici, stvaranju i onome što dolazi radom i iz srca.
Sada je za brend došao trenutak za novi, veliki korak, Terra keramika je konačno dobila svoju web stranicu i to ne bilo kakvu, već onu koja diše s brendom, prati ga u rastu i odražava njegov identitet.

U ovom razgovoru donosimo više o samom procesu stvaranja stranice, izazovima, radostima i planovima. Iza svake šalice, radionice i suradnje krije se priča, a sada je napokon sve to objedinjeno na jednom mjestu.

  • Web stranica je velik korak – izgleda divno, čestitke na njoj! Koliko je to bio zahtjevan proces?

Najizazovniji dio izrade web stranice bila je spoznaja da taj proces zapravo nikada nije u potpunosti završen. Uvijek će postojati potreba za dodavanjem novih sadržaja. Posebno je lijepo bilo, dok smo radili na dijelu o suradnjama, kronološki proći kroz sve te uspomene. Lijepo je kada se, iz današnje perspektive, možeš osvrnuti i shvatiti – kao promatrač – da zaista imaš razloga biti ponosan. Toliko toga se dogodilo u vremenu koje je prošlo.

terra-keramika-web-journal1
terra-keramika-web-journal2
terra-keramika-web-journal3

Izazov je bio i sve to složiti u smislenu, preglednu i jednostavnu, zaokruženu priču, a da ne ispadne nepregledan kaos. Neke od fotografija nastajale su godinama – skupljale su se kroz vrijeme, svaka sa svojom pričom. Dio materijala razvijen je isključivo za web shop. Sve je bilo puno lakše uz stručnu pomoć web studija Grgas i Jelene, koja je bila desna ruka tijekom cijelog procesa.

terra-keramika-web-journal5
terra-keramika-web-journal4
terra-keramika-web-journal6
  • Brend imaš već 10 godina. Kada se osvrneš, što bi izdvojila kao najdivnije iskustvo, a što kao najizazovnije?

Vođenje vlastitog poslovanja je putovanje koje te neminovno mijenja, oblikuje te, čeliči i pomiče tvoje granice. To je proces koji nikad ne staje, stalni ritam rasta i preispitivanja. Ono što je možda najteže (i još uvijek jest) jest ostati na nogama kad tlo podrhtava – kada se suočiš s izazovima koji pred tebe stavljaju more nepoznatog, kada sve što znaš više ne vrijedi i kada te život ponovno postavi u ulogu početnika, učenika.

terra-keramika-web-journal7
terra-keramika-web-journal8
  • Što kažu tvoji klijenti? Koji su tvoji najprodavaniji proizvodi?

Iskustva klijenata u najvećoj su mjeri pozitivna, a i kada dođe do kritike ona je najčešće konstruktivna, pa samim time i dragocjena. Upravo takve povratne informacije pomažu nam da rastemo i budemo bolji. Od samog osnutka brenda do danas, najprodavaniji proizvod ostaju šalice. Čini se da ih ništa ne može skinuti s trona, barem zasad!

terra-keramika-web-journal9
terra-keramika-web-journal10
terra-keramika-web-journal11
terra-keramika-web-journal13
terra-keramika-web-journal14
  • Osluškuješ li potrebe tržišta ili ideš nekako po svom osjećaju?

Osluškujem potrebe tržišta, ali na kraju uvijek slijedim svoj osjećaj. Vjerujem da je to jedini ispravan put kada je riječ o kreativnom poslu – jer autentičnost se ne može izgraditi analizom, već iskrenim unutarnjim impulsom.

terra-keramika-web-journal15
terra-keramika-web-journal16
  • Možeš li nam reći nešto o svojim radionicama? Kako one izgledaju?

Često mi polaznici dođu misleći da “nisu kreativni”, ali već nakon prvih dodira s glinom dogodi se – eksplozija izraza. Kao da se probudi nešto što je dugo bilo potisnuto. Atmosfera je opuštena, gotovo meditativna – mnogi kažu da im je iskustvo poput terapije ili meditacije u pokretu. Radimo rukama, usporavamo misli i stvaramo nešto vlastito, autentično. Nema pritiska – samo prostor za istraživanje i uživanje u procesu.

terra-keramika-web-journal17
terra-keramika-web-journal18
  • Stvarno rasteš sa svojim brendom. Što nas onda očekuje u narednom razdoblju? Spremaš li neka nova iznenađenja?

Mislim da ću uskoro iznenaditi i samu sebe! Dugo sam, paralelno s izradom web stranice, odgađala realizaciju ideja koje već neko vrijeme nosim u glavi. Koliko god posao kojim se bavim bio kreativan, toliko je i odgovoran prema klijentima i galerijama… Ponekad ta odgovornost zna potisnuti prostor za novu energiju i stvaranje, ali ideje su tu i strpljivo čekaju svoj trenutak.

terra-keramika-web-journal19
Učitati još
Zatvori