

Terra keramika ima novu web stranicu gdje možete kupiti radove, ali i prijaviti se za radionice
Iza brenda Terra keramika stoji više od deset godina predanog rada, stvaranja i neprekidnog rasta. Tea Radić njegova je osnivačica, a s njim je odrasla, mijenjala se i sazrijevala. Taj su put prolazili zajedno – ponekad nesigurnim korakom, ponekad odlučno i s vizijom, ali uvijek s ljubavlju prema keramici, stvaranju i onome što dolazi radom i iz srca.
Sada je za brend došao trenutak za novi, veliki korak, Terra keramika je konačno dobila svoju web stranicu i to ne bilo kakvu, već onu koja diše s brendom, prati ga u rastu i odražava njegov identitet.
U ovom razgovoru donosimo više o samom procesu stvaranja stranice, izazovima, radostima i planovima. Iza svake šalice, radionice i suradnje krije se priča, a sada je napokon sve to objedinjeno na jednom mjestu.
Web stranica je velik korak – izgleda divno, čestitke na njoj! Koliko je to bio zahtjevan proces?
Najizazovniji dio izrade web stranice bila je spoznaja da taj proces zapravo nikada nije u potpunosti završen. Uvijek će postojati potreba za dodavanjem novih sadržaja. Posebno je lijepo bilo, dok smo radili na dijelu o suradnjama, kronološki proći kroz sve te uspomene. Lijepo je kada se, iz današnje perspektive, možeš osvrnuti i shvatiti – kao promatrač – da zaista imaš razloga biti ponosan. Toliko toga se dogodilo u vremenu koje je prošlo.



Izazov je bio i sve to složiti u smislenu, preglednu i jednostavnu, zaokruženu priču, a da ne ispadne nepregledan kaos. Neke od fotografija nastajale su godinama – skupljale su se kroz vrijeme, svaka sa svojom pričom. Dio materijala razvijen je isključivo za web shop. Sve je bilo puno lakše uz stručnu pomoć web studija Grgas i Jelene, koja je bila desna ruka tijekom cijelog procesa.



Brend imaš već 10 godina. Kada se osvrneš, što bi izdvojila kao najdivnije iskustvo, a što kao najizazovnije?
Vođenje vlastitog poslovanja je putovanje koje te neminovno mijenja, oblikuje te, čeliči i pomiče tvoje granice. To je proces koji nikad ne staje, stalni ritam rasta i preispitivanja. Ono što je možda najteže (i još uvijek jest) jest ostati na nogama kad tlo podrhtava – kada se suočiš s izazovima koji pred tebe stavljaju more nepoznatog, kada sve što znaš više ne vrijedi i kada te život ponovno postavi u ulogu početnika, učenika.


Što kažu tvoji klijenti? Koji su tvoji najprodavaniji proizvodi?
Iskustva klijenata u najvećoj su mjeri pozitivna, a i kada dođe do kritike ona je najčešće konstruktivna, pa samim time i dragocjena. Upravo takve povratne informacije pomažu nam da rastemo i budemo bolji. Od samog osnutka brenda do danas, najprodavaniji proizvod ostaju šalice. Čini se da ih ništa ne može skinuti s trona, barem zasad!





Osluškuješ li potrebe tržišta ili ideš nekako po svom osjećaju?
Osluškujem potrebe tržišta, ali na kraju uvijek slijedim svoj osjećaj. Vjerujem da je to jedini ispravan put kada je riječ o kreativnom poslu – jer autentičnost se ne može izgraditi analizom, već iskrenim unutarnjim impulsom.


Možeš li nam reći nešto o svojim radionicama? Kako one izgledaju?
Često mi polaznici dođu misleći da “nisu kreativni”, ali već nakon prvih dodira s glinom dogodi se – eksplozija izraza. Kao da se probudi nešto što je dugo bilo potisnuto. Atmosfera je opuštena, gotovo meditativna – mnogi kažu da im je iskustvo poput terapije ili meditacije u pokretu. Radimo rukama, usporavamo misli i stvaramo nešto vlastito, autentično. Nema pritiska – samo prostor za istraživanje i uživanje u procesu.


Stvarno rasteš sa svojim brendom. Što nas onda očekuje u narednom razdoblju? Spremaš li neka nova iznenađenja?
Mislim da ću uskoro iznenaditi i samu sebe! Dugo sam, paralelno s izradom web stranice, odgađala realizaciju ideja koje već neko vrijeme nosim u glavi. Koliko god posao kojim se bavim bio kreativan, toliko je i odgovoran prema klijentima i galerijama… Ponekad ta odgovornost zna potisnuti prostor za novu energiju i stvaranje, ali ideje su tu i strpljivo čekaju svoj trenutak.

Foto: Terra Keramika