U doba sve jačeg naglašavanja važnosti feminizma kroz često trivijalne kanale modne industrije, hrvatski brand Guliver isporučuje jesensku kampanju čiju su fabulu producirale žene fokusirajući se upravo na žene. Jake, neovisne i prije svega nepokolebljive, Anita Dujić i Nataša Janjić ispred fotoobjektiva poznate fotografkinje Karmen Poznić vjerno prenose atmosferu i stilske odrednice nove Guliver kolekcije koja kao i protagonistice kampanje ne podliježe sezonskim modnim diktatima. U seriji vizuala čiju nepretencioznu i jednostavnu scenografiju čine gradske ulice, Nataša i Anita prikazuju suvremenu ženu čiji je stil jasno prepoznatljiv.
Guliver žena, jednako kao i ambasadorice Nataša Janjić i Anita Dujić prigrljuje sve fasete svoje osobnosti i stavlja naglasak na individualnost i stil. Upravo zato, u bogatoj kolekciji izuzetno nosivih, kvalitetnih modela svaka žena može pronaći idealan jesenski modni dodatak koji će svojim pomaknutim dizajnom akcentirati stilski različite outfite.
Nova Guliver kampanja i kolekcija
Neopterećena od autoriteta i konzumerizma kojeg donosi brza moda i kratkoročni trendovi, Guliver kolekcija oslanja se na dizajnerske smjernice po kojima je brend i poznat. Visoko sjajne i polirane kožne plohe naglašene su upotrebom metalik kože čiji tonovi sukladno godišnjem dobu prelaze u tamnije i zrelije nijanse. Robusne i pomalo maskuline linije cipela snažno se oslanjaju na tradicionalne krojeve muških klasika, dok gležnjače uspješno kombiniraju viktorijanske utjecaje s naglašenim dekorativnim detaljima na block potpeticama ili ženstvenim vezicama.
Novu Guliver kolekciju možete pronaći na web shopu www.guliver.hr ili na sljedećim prodajnim mjestima:
SPLIT
City Centar One Split, Vukovarska 207