Kampanja brenda Croata za trendi šalove

Kampanja modne kuće Croata za trendi Twilly šalove se nastavlja na Instagramu. Nakon prve inspirativne teme, koja je uključivala igru s prepoznatljivim simbolima modne kuće  – glagoljičnim slovima i pleterom, atributi druge su colorblocking i monokromatski stil.

kravata

Ovaj upečatljivi svileni detalj praktičnija je verzija uskog šala napravljen od 100% visokokvalitetne svile, ručno šivan i dostupan u različitim dezenima, kolorima i u tri različite dužine. Njegova lica su brojna – može biti narukvica oko ruke, traka za kosu, zamjena za remen od ručnog sata, ogrlica, pojas ili pak ukras na obodu šešira.

kravata2

Može se zavezati u mašnu ili čvor oko vrata, a ljubiteljice torbi vezati će ga oko ručke u mašnu ili omotati čitavom dužinom ručke u Birkin stilu. S njim se izgled torbe mijenja iz dana u dan. Pogledajte Twilly igru na CROATA Instagram stranici (Croataglobal)

kravata3

kravata5

Foto: Instagram @croataglobal

Učitati još
Zatvori