Sve o Skintegri – brendu kozmetike koji je osvojio Hrvatice

Sve o Skintegri – brendu kozmetike
koji je osvojio Hrvatice

Jelena Skendžić, Skintegra

Jelena Skendžić, Skintegra

Odlučiti se na pokretanje vlastitog biznisa u Hrvatskoj, s obzirom na brojne izazove koji će vas dočekati na putu, nije nimalo lagan zadatak, a još kada je područje djelovanja tog biznisa kozmetika, publika koja ju koristi bit će ujedno njen najveći kritičar i uvelike odrediti ima li za nju budućnosti na domaćem tržištu.

Još vrlo mlad hrvatski beauty brend koji je ne samo opravdao očekivanja, već ih i nadmašio, i pred kojim je nesumnjivo jedna vrlo vedra budućnost, zove se Skintegra.

Otkako smo Skintegrine proizvode prošle godine počeli primijećivati na društvenim mrežama, nije trebalo proći mnogo vremena da ga, vođene znatiželjom, neke od naših prijateljica i isprobaju, a povratne reakcije koje su se nizale, redovito u vrlo pozitivnom tonu, potaknule su nas da zagrebemo ispod površine i otkrijemo zašto ovih dana brojne Hrvatice pričaju o Skintegri kao o kozmetici koja transformira kožu i zašto je ona toliko drugačija od drugih. U svom uredu u centru Zagreba ugostili su nas Jelena Skendžić, CEO Skintegre, i cijeli njen tim koji ima, kako će i Jelena sama u više navrata istaknuti, podjednako vitalnu ulogu u cijeloj priči oko ove kozmetike kao i ona sama.

Jelena Skendžić

Otkud želja za stvaranjem vlastite kozmetike?

„Skintegra je zapravo nastala kao pokušaj stvaranja proizvoda koji mogu zadovoljiti potrebe «teške», komplicirane kože – poput moje. Godinama sam se mučila s kožom koja je reagirala na apsolutno sve. Isprobavala sam razne kreme, s raznim aktivnim sastojcima i apsolutno uvijek sam imala identičan polovičan rezultat s njima. Za mene to nije bilo održivo niti smisleno. Znala sam što mi u proizvodima odgovara, ali i što mi ne odgovara. Puno sastojaka u proizvodima, koji zapravo služe kao jeftini «fileri», moju je kožu izuzetno iritiralo. Jednostavno sam odlučila napraviti kozmetiku koja sadrži ono što koži treba, a izbaciti ono što koži ne treba. Sastojci djelotvorni protiv akni, mrlja, dehidracije i osjetljivosti, klinički dokazane reparativne i regenerativne komponente, u našim proizvodima dolaze bez senzitizirajućih komponenti“, objašnjava nam Jelena.

Skintegra kozmetika

Skintegra kozmetika

Cijeli proces proizvodnje Skintegra kozmetike kompletno se odvija u Hrvatskoj.

Na to je Skintegrin tim posebno ponosan, a uz Jelenu koja je autorica formula ove kozmetike, integralni dio tima također čine Vjeko, Antonela i Martina. Uz dinamiku koja se događa u laboratoriju gdje nastaju proizvodi, rad u ovom uredu podrazumijeva svakodnevni direktni kontakt s ljudima na društvenim mrežama (koji ondje iz prve ruke dobivaju savjet i preporuku prema svom tipu i stanju kože), pripremanje pošiljaka za kupce u webshopu, razvijanje koncepta novih proizvoda, kreiranje vizualnog identiteta brenda… Mnogo je tu sitnica koje čine cjelinu, no cijeli tim, iako zatrpan narudžbama, vrlo optimistično gura naprijed.

Skintegra tim

Skintegra tim: Vjeko, Jelena, Antonela i Martina

Upravo nas je Skintegra upoznala s pojmom kozmeceutike, niše o kojoj još uvijek ne znamo mnogo.

Jelena nam je spremno pojasnila o čemu se radi: „Jednostavno, kozmeceutika je kozmetika za zahtjevnu kožu. Koža koja je neproblematična, bez bora, bez akni, bez hiperpigmentacija, bez reaktivnosti i osjetljivosti – ukratko, normalna, mlada koža – može koristiti komercijalne kozmetičke proizvode i biti zadovoljna s površinskim osjećajem mekoće koji ovakvi proizvodi ostavljaju. Sve ostale kože kad-tad završe na kozmeceutičkim proizvodima iz jednostavnog razloga što kozmeceutici klinički dokazano funkcioniraju, za razliku od «mazalica». To su nježni, hipoalergeni, nekomedogeni proizvodi s aktivnim tvarima u djelatnim koncentracijama. Oslobođeni su sintetskih bojila i mirisa, iritansa i alergena i pogodni su za netolerantnu kožu.“

Skintegra tim

U trenutku kada smo sjedili i razgovarali s Jelenom i Vjekom, primijetili smo kako Antonela i Martina na Skintegrinim društvenim mrežama neumorno odgovaraju na upite klijenata, kao i onih koji će to tek postati. Istovremeno nas je impresionirao podatak da ovakvih upita samo na Skintegra Facebook stranici tjedno zna biti između 300 i 500.

Veliki interes koji je nastao, nastao je usmenom predajom.

Skintegrine proizvode isprobale su brojne žene s različitim stanjima kože i zatim ih nahvalile svojim prijateljicama, poznanicama ili članicama obitelji te se vrlo brzo stvorio ‘hype’ oko ove kozmetike.

Skintegra10

Jelena je svoje bogato, a rekli bismo i enciklopedijsko znanje o kozmetici i koži prelila upravo u Skintegru, u trenutku kada ništa slično nije postojalo: „Godine i godine proučavanja proizvoda, indikacija i interakcija raznih sastojaka doveli su me do razumijevanja sastojaka koji mojoj koži stvaraju problem – što je bilo super. Ali, onda sam shvatila da meni treba nešto što ustvari ne postoji na tržištu. U formulaciji nije poanta samo u aktivnim tvarima – proizvod jednostavno mora biti od glave do pete formuliran tako da izostavlja sve ono što reaktivnoj, upaljenoj koži smeta.“

Skintegra6

Skintegra u asortimanu trenutno ima sedam proizvoda, uglavnom serumskog tipa.

Serum s 10% vitamina C i E te feruličnom kiselinom, eksfolijanti na bazi AHA, BHA i PHA kiselina, tretmanska krema protiv odraslih akni na bazi 14 biljnih ekstrakata i aktivnica te hijaluronska emulzija s ginkom, samo su neki od nabrojanih proizvoda. „Denaturirani alkohol, agresivni tenzidi, parabeni, ftalati, parfemi te fototoksična i citotoksična eterična ulja, kao i sintetska bojila ne nalaze se u našim proizvodima, i na to smo jako ponosni“, otkriva Jelena i također ističe kako je Skintegra kozmetika 100% cruelty free i veganska.

Skintegra7

Najčešći problem koji rješava je pojava odraslih akni i hormonalno izazvanih hiperpigmentacija uz prve znakove starenja.

Skintegra je jedan od rijetkih brendova koji je uz prodaju posvećen i edukaciji svojih korisnica i može se primijetiti kako žene koje koriste ovu kozmetiku sve više razmišljaju o tome što stavljaju na kožu, ali i u organizam. Postaju svjesnije toga da koža nije svaki dan ista, da je izložena okolišnim stresorima poput zagađenja, UV zračenja i smoga, da jedemo hranu punu loših masnoća i rafiniranih ugljikohidrata, da dolazi do hormonalnih fluktuacija…

Skintegra12

To nam potvrđuje i Jelena i govori: „Potpora koju nudimo je nenadmašna u Hrvatskoj, ne samo što se tiče savjetovanja o proizvodima, nego i lifestyle modifikacijama (primjerice, prehrana) koje u konačnici dovode do toga da naše klijentice shvate da je zdrava koža odraz zdravog organizma. Klijentice nam se javljaju same od sebe i šalju fotografije svoje transformirane kože uz tople riječi zahvale, i to u tolikoj mjeri da nam je stvarno žao što Skintegru nismo pokrenuli ranije. Uistinu mislim da mijenjamo živote jer popravljajući kvalitetu kože naših klijentica, vraćamo im izgubljeno samopouzdanje i osjećaj slobode da se našminkaju kako žele – ili da se ne našminkaju uopće.“

Posebnost ove kozmetike također je koncept modularnosti…

…gdje se nekoliko različitih proizvoda može kombinirati na različite načine i s različitim efektom. To omogućuje da korisnik sam sebi dozira aktivnice i regulira vlastitu rutinu njege s obzirom na dnevne potrebe vlastite kože, koja ionako fluktuira od dana do dana – baš kao i sve ostalo u našem organizmu. Upravo to klijentima otvara mogućnost pronalaska 100% dobitne kombinacije proizvoda.

Skintegra5

Osim što su efektivni, ovi proizvodi isto tako izgledaju odlično.

Za dizajn ambalaže zaduđen je talentirani grafički dizajner Branko Skendžić, koji je ostvario želju tima o pročišćenom, minimalističkom vizualu, ali bez «dosadne» bjeline i sterilnosti tipične za brendove ljekarničkog tipa.

Reakcije su izuzetno pozitivne, što Jelenu u jednu ruku i je i nije iznenadilo. Znala je da ima vrhunski proizvod, ali nije znala kakav će biti interes ljudi, no na kraju se educiran, iskren i transparentan pristup krajnjem korisniku pokazao kao pun pogodak: „Kupcima je na našim stranicama sve objašnjeno i učinci koje naši proizvodi opisuju su vrlo brzo vidljivi na koži. Kad imate takav pristup, kupci vas cijene i vraćaju vam se.“

Klasično radno vrijeme u Jeleninom slučaju ne postoji i radni dan joj počinje i završava sa Skintegrom. U rijetkim trenucima koji su samo njeni, u mislima su joj ponovno najnovije skincare tehnologije i novi proizvodi.

Skintegra3

S jednim novim proizvodom, Skintegra nas upravo upoznaje.

Riječ je o kremi Lunar, za normalnu do suhu kožu koja pokazuje znakove starenja, no Jelena pritom ima potrebnu naglasiti kako je starenje jedan normalan, prirodan i lijep proces: „Postoji fundamentalna razlika između agresivne anti-age retorike, koju neutemeljeno zagovaraju mnogi beauty brendovi, i poticanja ljudi na svijest o prevenciji preuranjenog starenja do kojeg uglavnom dolazi zbog biranja neadekvatne kozmetike i izlaganja UV zračenju, dimu cigarete i drugim okolišnim stresorima.

Jednom formirane, bore se ne mogu izbrisati! Koža se jedino može čuvati od daljnjih oštećenja. Lunar će biti noćna krema na bazi peptida, shea maslaca, ekstrakta nevena i zobi te ubikinona, s namjenom poticanja sinteze kolagena kod kože koja pokazuje nedostatak jedrine i svježine. U kombinaciji s našim serumima, ova krema bit će prava «bomba» za kožu s teksturalnim i pigmentacijskim problemima tipičnima za dobnu skupinu 30+.“

Želite li i sami otkriti sve benefite Skintegra kozmetike, ali i saznati o svojoj koži ono što još uvijek ne znate, posjetite Skintegra web stranicu i webshop.

 

Foto: Sanja Jagatić

Učitati još
Zatvori