Predstavljena Kérastase Aura Botanica linija za prirodnu njegu kose

4W5A5086

U zagrebačkom Bliss Institutu za njegu lica i tijela, pravoj spa oazi u centru grada, predstavljena je proširena prirodna linija za kosu Kérastase Aura Botanica.

2017. godine linija Aura Botanica krenula je u neobilježen teritorij kao prvi luksuzni brand s linijom za njegu kose sa sastojcima prirodnog podrijetla koji pružaju učinkovitost i senzualno iskustvo.

4W5A5017

Svjetski uspjeh Aura Botanice nastavlja se s proširenjem linije s novim proizvodima i personaliziranim ritualima kako bi svaka žena mogla otkriti prirodnu ljepotu svoje kose.

Televizijska voditeljica i dizajnerica Mia Kovačić zaštitno je lice linije te je među prvima imala priliku isprobati novi ritual koji kosi pruža hranjenje, mekoću i zdravi sjaj.

Mia Kovačić

Mia Kovačić

Lara Antić

Lara Antić

Ana Radišić

Ana Radišić

Predstavljanju su također nazočile pjevačica Lea Mijatović i Lara Antić, voditeljica Ana Radišić, urednica i voditeljica Una Tunić kao i mnogobrojni vlasnici i menadžeri Kérastase salona.

Kérastase vjeruje da kosa zaslužuje proizvod koji će poboljšati, a ne promijeniti, njenu prirodnu ljepotu. Doživljaj prirodnog iskustva započinje s odgovorno uzgojenim sastojcima prirodnog podrijetla. U svakoj Aura Botanica personaliziranoj formuli u prosjeku možete naći 98% sastojaka prirodnog porijekla. A nakon toga slijede raskošne teksture, prekrasni mirisi, odgovorno pakiranje i rituali inspirirani spa iskustvom. Sada, četiri nova proizvoda koja hrane i kontroliraju suhu, beživotnu ili neposlušnu kosu, kosi pružaju mekoću i kontrolu te Aura Botanica potpis.

4W5A5296

O brandu Kérastase

Žene vide svoju kosu kao intimu ekspresiju svog identiteta te im stoga Kérastase nudi personaliziranu njegu za iznimnu kosu, kombinirajući stručnost najboljih svjetskih frizera sa znanjima znanstvenog tima koji je u središtu istraživanja kose. Sa preko 100 proizvoda u 10 linija namijenjenih njezi kose i 1 linijom za styling, Kérastase se prodaje u više od 60 zemalja te ga koristi više od 20 milijuna potrošača. Kao predani partner frizerima od svojih početaka 1964., Kérastase nudi analizu kose u salonu, vrlo personalizirane proizvode i rituale s osjetilnim iskustvima, koji su ekskluzivno dostupni u samo 1% svih svjetskih salona.

Teuta Mesaroš, Mia Kovačić i Duško Masnić

Teuta Mesaroš, Mia Kovačić i Duško Masnić

4W5A5677

4W5A5114

4W5A5621

4W5A5433

Foto: PR

0

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori