6 namirnica za ravniji trbuh

Odavno znamo da se trbušnjaci rade u kuhinji, s namirnicama koje sagorijevaju masnoću. Ravan trbuh tiha je patnja većine žena, a višak na trbuhu je često rezultat konzumiranja određene hrane ili genetike. Često je trbuh posljedica napuhnutosti koje izazivaju određene namirnice. Konzumiranjem ovih pet namirnica postići ćete ravan trbuh u relativno kratkom vremenskom roku, a moramo reći da pritom uopće ne morate patiti jer se redom radi o ukusnim i zdravim namirnicama.

Jaja

Jaja su izvor proteina, a proteini na tanjuru jačaju mišiće na tijelu koji sagorijevaju masnoću. Sadrže 9 esencijalnih aminokiselina koje su posebno važne za one koji vježbaju jer sprječavaju grčeve i pomažu tijelu da se oporavi od napora. Činjenica da spadaju u jeftinu i dostupnu hranu, ovu namirnicu stavljaju na vrh popisa namirnica za ravan trbuh.

Banane

Banane su jako bitne za ravan trbuh jer je kalij kojeg sadrže bitan za otpuštanje soli i vode koje tijelo zadržava. Vlakna koja sadrži pomažu u poticanju probave, a odlično ih što ih možete nositi sa sobom kao snack.

Bademi

Puni vitamina, vlakana, vitamina E i moćnih antioksidansa bademi su savršena namirnica. Odlični su za regulaciju šećera u krvi što je jako bitno jer sprječava želju za hranom i prekomjerno jedenje. Jedna šačica orašastih plodova na dan je sasvim dovoljan unos za dobrobit našeg organizma.

Grčki jogurt

Probiotici kojih ima u grčkom jogurtu potrebni su zdrava crijeva i utječu na dobar rad probavnog sustava, smanjenje napuhnutosti i konstipacije. Odličan su izvor kalcija koji je osim za kosti, poznat po tome što smanjuje produkciju hormona kortizola odgovornog za naslage na trbuhu. Jedan jogurt dnevno sa žlicom voća učiniti će čuda za vaše zdravlje.

Avokado

Avokado sadrži zdrave masnoće koje pospješuju sagorijevanje masti na trbuhu. Ima malo kalorija, puno vitamina i nutrijenata i izvrstan je u smanjivanju gladi. Odličan je dodatak salatama i sendvičima.

Maslinovo ulje

Nezasićene masne kiseline djeluju na nakupljene masti, pomažu regulirati razinu šećera u krvi i smanjuju nakupljanje naslaga na trbuhu. Prehrambene masnoće imaju utjecaj na sitost, ali ipak nemojte pretjerivati, jedna žlica maslinova ulja sasvim je dovoljan dnevni unos.

 

Foto: Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori