Novogodišnje zdrave odluke koje nemaju nikakve veze s mršavljenjem

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jacqueline Mikuta (@mikutas) on

Kada je riječ o postavljanju ciljeva za novu godinu, gubitak težine često je najčešća odluka pretočena u rezoluciju. No, u 2019, zašto ne prestati biti toliko usko fokusiran na kilograme i brojeve koje pokazuje vaga i umjesto toga se koncentrirati na sretan i dobar život. Gubitak težine i masti svakako ima svoje prednosti, ali zdravlje nije samo o tome – postoje i drugi čimbenici u vašem životu koji mogu donijeti radost i dovesti do zdravog mentalnog i fizičkog stanja pa čak i neočekivanog mršavljenja.

U idućoj godini, pogledajte druge zdrave navike koje će vam pomoći da se osjećate jaki i uravnoteženi u vašem životu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bryan Adam Castillo (@bryanadamc) on

Budite aktivni, ali radite to iz zabave

Pronađite aktivnost koju volite raditi i učinite od toga hobi i razonodu, a ne sredstvo za smanjenje kilograma. Vjerojatnije ćete se držati onoga što volite jer je vaše razmišljanje unaprijed na pozitivnom mjestu, a vaši endorfini će vas voditi. To bi moglo biti pješačenje s prijateljima, plesna škola ili joga. Uživat ćete  u blagodatima endorfina i nećete se zamarati količinom kilograma i brojem izgorenih kalorija.

Odmorite se od društvenih medija

Društveni mediji mogu nas odvratiti od fokusiranosti i “pojedu” nam vrijeme koje bismo mogli potrošiti usredotočujući se na  mentalno i tjelesno zdravlje. Provjerite postavke telefona da biste vidjeli koliko sati provodite na Instagramu i ostalim društvenim aplikacijama i pokušajte je zadržati ispod 2,5 sata. Sitni pomaci još su uvijek poboljšanja. Budite ustrajni u izgradnji ravnoteže.

Osnažite prijateljstva

Okupite svoje društvo i oslonite se jedni na druge uz ljubav i podršku. Svjesno se trudite prakticirati samoljublje stvarajući sustav prijateljskog slanja SMS-ova. Kroz tjedan, pošaljite jedni drugima afirmativne poruke, a možete ih zalijepiti i na zidovima društvenih mreža. Ako želite više vježbati, jesti zdravije ili više meditirati, upotrijebite vašu mrežu prijatelja kako bi vam pomogla održavati vas odgovornima.

Jedite više voća i povrća

Znamo da je važno jesti voće i povrće, ali pokazalo se da povećanje prevencije bolesti štiti od srčanih bolesti i povećava unos vlakana. Najbolji dio kod odluke “jesti više povrća” jest da je možete protumačiti na način koji vam najbolje odgovara.

To ne znači potpuno vegetarijanstvo, može biti jednostavno kao prakticiranje ponedjeljka bez mesa ili sljedeći put pokušati eksperimentirati u vašoj zdjelici riže.

Biti u redu s izgovaranjem riječi NE

Često smo razvučeni između posla, obveza i društvenog života pa teško procjenjujemo prioritete. Nameće se pitanje kako i kada radimo stvari za sebe i kada da ih nadograđujemo kada to trebamo. Dozvolite si propustiti poneku novost na društvenim medijima. Naučite reći ne zahtjevima i svemu što vam pričinja nelagodu. Oslobodite se potrebe objašnjavanja zašto nešto želite ili ne želite, ponekad je sasvim opravdano nešto ne učiniti jer tako osjećate. Kada naučite postavljati granice, osjećat ćete se mirnije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Steffy ❤ (@steffy) on

Kuhajte kod kuće tri puta tjedno

Kuhanje obroka kod kuće ne samo da dovodi do pozitivnih zdravstvenih prednosti kao što su smanjena potrošnja kalorija i natrija, nego i korištenje zdravih sastojaka i stvaranje osjećaja zajedništva koje uvijek ne dobivate kada jedete u restoranu.

Osim toga, “kuhanje s partnerom, prijateljem ili članovima obitelji izvrstan je način za zabavu u kuhinji. Možete tako probati hranu koju nikada prije niste i čak ublažiti stres. Samo pripremanje hrane pridonosi zdravlju i dobrobiti jednako kao i sama hrana.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Olja Ryzevski (@oljaryz) on

Foto: Pexel, Unsplash, Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori