Torba s dušom i jedna triska u ekologičnom dizajnu Slavka i Gabriele

Slavko ili Gabriela? Izbor između njih dvoje je pretežak pa je zato jedini logičan izbor onaj ekologičan! Ovaj plesni par od 1. do 31. listopada sudjeluje u kampanji EKOLOGIČAN IZBOR kompanije Procter&Gamble i trgovačkog lanca Konzum, i to s dizajnom platnenih vrećica za višekratnu upotrebu. Vrećica čiji dizajn potpisuje Gabriela Pilić poručuje – Ova torba ima dušu. Na Slavkovoj vrećici je poruka – Ja da sam Zemlja ja bi svima opalija trisku!

Ekologičan izbor

Ekologičan izbor koji očekuje kupce Konzuma je između Gabrieline ili Slavkove platnene vrećice uz kupnju najmanje tri proizvoda odabranih marki kompanije Procter&Gamble.

Ekologija više nije pitanje izbora. Svatko od nas treba za početak krenuti od sebe, a kampanja Ekologičan izbor može biti korak koji će potaknuti brojne promjene u svakodnevnom životu. Platnene vrećice jedan su od načina ostvarivanja naših ekologičnih izbora. Da nam Zemlja zaista ne opali trisku uskoro, izjavio je glumac Slavko Sobin.

Kupci biraju između Slavkovog i Gabrielinog dizajna pa su njih dvoje u svojevrsnom dvoboju. Gabriela Pilić, višestruka hrvatska i međunarodna prvakinja u sportskim plesovima, u svoj je dizajn prenijela emocije koje je pokreću kad je riječ o zaštiti okoliša.

Trenutak za zaštitu okoliša je sad. Nikad nije bilo važnije reagirati i pokrenuti se pa se nadam da će kampanja Ekologičan izbor potaknuti malene, ali jako bitne promjene u kućanstvima, promjene koje će i okoliš osjetiti. Moja torba koja ima dušu jedna je od njih i sretna sam što mogu reći da je moj izbor ekologičan, izjavila je Gabriela Pilić. 

Procter&Gamble pokrenuo inicijativu

Procter&Gamble pokrenuo je globalnu inicijativu s ciljem ostvarivanja prirodne održivosti do 2030. godine, nazvanu Ambition 2030. Putem svojih najvažnijih brendova pokreće kampanje diljem svijeta koje će potaknuti promjenu i podržati lokalne ekološke inicijative. U narednom razdoblju P&G planira većinu svojih pakovanja učiniti pogodnim za recikliranje ili ponovnu upotrebu.

Danas više no ikada, kompanije su svjesne da njihovi izbori značajno utječu na ponašanje potrošača i globalna kretanja. Procter&Gamble je svjestan odgovornosti za period koji je pred nama i ulaže iznimna sredstva i napore da što više smanji utjecaj na okoliš. Prije nekoliko godina proizvedena je ambalaža izrađena od plastike prikupljene na plažama, a to je samo jedan od načina na koje Procter&Gamble mijenja navike proizvođača i kupaca. Kampanja Ekologičan izbor u suradnji s Konzumom jedna je u nizu kampanja kojima ćemo kupcima u Hrvatskoj ponuditi izbore koji doprinose očuvanju prirode, izjavila je Roberta Čirjak, marketing menadžerica za Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Kampanja Ekologičan izbor u trgovinama Konzuma traje tijekom listopada, a kupci svoju platnenu vrećicu s potpisom Gabrijele Pilić ili Slavka Sobina dobivaju kao poklon uz bilo koja tri istodobno kupljena proizvoda marki Gillette, Venus, Old Spice, Pantene, Herbal Essences, Head&Shoulders i Oral-B. Izbor je tu, P&G poručuje: neka bude ekologičan!

Foto: PR


Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori