Online shopping od rujna bi mogao postati kompliciraniji – ali i sigurniji

@viktoria.dahlberg

Nakon šetnje ulicama od dućana do dućana, pojavili su veliki shopping centri koji su sve dućane skupili na jednom mjestu. Iako su posljednjih desetak godina shopping centri bila naša omiljena shopping destinacija, online dućani u posljednje vrijeme uživaju u sve većoj popularnosti. Raznoliki izbor pretvorio ih je u omiljeno mjesto i nezaobilaznu virtualnu destinaciju u potrazi za komadima koji istovremeno nose dizajn najnovijih trendova i cijene pristupačne većini. Još jedna velika prednost online shoppinga su jednostavnost i udobnost koju unose u ponekad stresan proces shoppinga.

Ipak, čini se da mjesec rujan donosi velike promjene u svijet online shoppinga.

NOVA PRAVILA ONLINE SHOPPINGA

Dosad, online shopping je bio vrlo jednostavan – nekoliko klikova bilo je dovoljno ne samo da odaberemo sve što želimo, već i da u potpunosti završimo plaćanje i završimo narudžbu. Jednostavnost i brzina bez sumnje su bile dvije najveće prednosti online shoppinga, no s prvim danom mjeseca rujna to će se promijeniti. Mrvicu kompliciraniji, novi način online kupovine u cijeli proces uvodi dodatnu sigurnosnu identifikaciju.

Nova regulacija online shoppinga Europske unije uključivat će two-factor authentication – dvostruku ovjeru unešenih podataka čija je svrha smanjiti mogućnost prevare koja je do danas ostala jedan od najvećih nedostataka online shoppinga. Za online shopping, prema novim sigurnosnim pravilima, trebat će Vam dodatna lozinka, TAN transakcijski broj te identifikacija otiska prsta ili prepoznavanja lica ako kupujete na svom pametnom telefonu.

@idealofsweden

Foto: Instagram, Unsplash

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori