Večernji obroci uz koje nema straha od debljanja

A post shared by 🍓🎞📸 (@michellejisunkim) on

Iako se mnogo nas odrekne večere zbog vitke linije, čini se da to uistinu nije potrebno. Zašto bismo prestale jesti već u 18 sati kada znamo da ćemo još satima biti budne i obavljati još milijun sitnica prije odlaska na počinak. Omiljeno grickanje uz noćne filmske maratone ne treba izazivati grižnju savjesti jer može se zadovoljiti potreba za finom hranom, a da to ne šteti našoj figuri. Kako? Pametnim odabirom namirnica. To znači da je najbolje navečer birati hranu koja je bogata vodom, koja je zasitna i koja će pritom zadovoljiti našu želju za sitnim gastro zadovoljstvima.

Popis je raznovrstan, zdrav i ukusan. Našle su se tu juhe, voćne salate, povrće, meso, riba, mahunarke pa čak i grickalice.

Juha

Iako će se većina odlučiti za kremaste juhe, one bistre, povrtne s puno vode ipak su sretnije rješenje. No, ako baš ne možete zamisliti juhu koja nije kremasta, umjesto visoko kaloričnog vrhnja za kuhanje dodajte malo više povrća nego obično kako bi smjesa bila gušća, a zdravija. Osim toga, ako planirate osim ove juhe jesti i meso ili neko drugo jelo, nakon juhe pojest ćete mnogo manji obrok i tako se spasiti pretjeranog unosa kalorija.


Salate

A post shared by XENIA ADONTS (@xeniaoverdose) on

Slično je i sa salatama. Svakako se preporučuje začiniti salatu s limunovim sokom i maslinovim uljem. Koliko god možete, izbjegavajte sol. Posebno se navečer preporučuje konzumiranje zelenog povrća, mrkve i ljute papričice. U vašu omiljenu kombinaciju povrća možete dodati i posni sir i tako bez straha od nagomilavanja neželjenih masnoća uživati u kasnom obroku. Ukoliko vam se voćna salata čini kao bolje rješenje, ne brinite. Također, ako volite kompote ili pečeno voće, poklonite si te male užitke, ali naravno, bez zaslađivača.

A post shared by XENIA ADONTS (@xeniaoverdose) on

>

Mahunarke i žitarice

Grah salata ili pire od slanutka, odlična je večera koja će vam vratiti energiju. Grašak, leća ili zobene pahuljice s jogurtom očuvat će vašu liniju, a nećete biti gladni.

Piletina i riba

Kuhana piletina ili ona pripremljena na žaru bez masnoća, idealna je večera. Važno je konzumirati hranu bogatu nerafiniranim ugljikohidratima i bjelančevinama. Također, priprema ribe za večernju poslasticu pridonijet će očuvanju našeg zdravlja i vitke linije.

Desert

Umjesto da se nakon napornog dana nagradite sladoledom ili čokoladom, pripremite si desert koji će biti mala posudica zdravlja. U nemasni jogurt dodajte bobičasto voće i uživajte u okusu. Uz ovakvo kombiniranje namirnica nezdrave navike vam sigurno neće nedostajati.

Grickalice

Ne možete zamisliti večer bez grickanja? U tom slučaju, zaboravite na čips koliko god vam ta ideja zvučala primaljivo. Kokice koje same pripremite bit će sasvim dostojna zamjena.

Tekst: Dijana Ljubanović

Foto: Instagram, Unsplash

Komentari

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori