Predstavljen novi brend domaće kozmetike – Marra

Predstavljen novi brend domaće
kozmetike – Marra

Marija Butković, jedna od naših najpoznatijih vizažistica s 20 godina iskustva i vodeća stručnjakinja za trajno iscrtavanje obrva, lansirala je novi brand dekorativne kozmetike Marra.

Linija kozmetike poznate hrvatske vizažistice

Ova linija kozmetike napravljena je na bazi prirodnih sastojaka i sastoji se od pet proizvoda – make up primera na bazi hijalurona, make up seruma na bazi hijalurona i brusnice, balzama za njegu usana s efektom sjajila na bazi peptida koji usnama daju punoću, fiksatora i osvježivača make upa te serum za rast obrva. Svaki od njih rezultat je višemjesečnog rada s vrhunskim dermatolozima na savršenoj formulaciji koja je nježna, prirodna i učinkovita.

Kozmetika inspirirana snažnim ženama

Brend strategija inspirirana je prije svega osobnošću i snagom karaktera Marije Butković, kao i svih snažnih žena s kojima je radila tijekom godina, a čija ljepota nije samo u njihovom izgledu ili držanju, već i u snazi i posebnosti karaktera. Ne čudi, stoga, da je predstavljanje branda okupilo brojne poznate dame s domaće javne scene. Nikolina Pišek, Ivana Vrdoljak – Vanna, Lorena Nosić, Nika Fleiss, Martina Baumiler Badelj, Ana Majhenić, Antonija Stupar Jurkin, Nina Mia Čikeš, Katarina Baban, Tara Rosandić, Olja Vori, Paola Valić Bekić, Tihana Harapin Zalepugin, Ana Begić Tahiri, Ana Miščević, Antonija Šola, Đurđica Vorkapić, Kristina Krepela, Lana Gojak te Mirna Savić samo su neki od mnogobrojnih uzvanika koji su, u prekrasnom ambijentu Velvet Caféa, uživajući u opuštajućim notama Jana Jakovljeva, prvi saznali sve o novom brandu dekorativne kozmetike na domaćem tržištu.

Ovaj brand ističe se kao jedini brand koji slavi karakter žena, jer ona ima ono nešto ne govori o površinskoj ljepoti, nego o snazi i ljepoti karaktera. Prave žene su borci koji nisu spremni predati se nečem negativnom, nečem lakšem, nego raditi na promjeni koja traži od njih veći i jači ulog.

Ona ima ono nešto

‘’Marra slavi ljepotu karaktera, odnosno ono nešto kod žena. Ono nešto je zato odabran kao verbalni kod te je “Ona ima ono nešto” novi slogan branda Marra. Primarni zadatak bio je iskomunicirati snagu i strast žene, zato smo izdvojili rr iz imena Marra. Ta jačina je u izgovoru duplog r vizualno predstavljena i u logotipu. Vizualni identitet bazira se na klasičnom monogramu slova M, stvorenom zrcaljenjem dva slova R. Snaga strasnog RR prikazana je na elegantan i profinjen način. U kombinaciji s dominantnom crnom bojom i minimalističkom ambalažom, identitet komunicira snagu, tradiciju i visoku kvalitetu. RR je najsnažniji dio imena i metaforički prikazuje unutarnju snagu žene, a to je posebnost koja se očituje u ovom naizgled jednostavnom monogramskom logotipu. Marra je predstavnik drugačije filozofije o ljepoti, koja slavi strast, osobnost i posebnost svake žene. Ona komunicira strast na profinjen način, ona slavi snagu karaktera koji se vidi izvana kao osebujna estetika lica, osmijeha, držanja i govora svake žene. Fabular agencija definirala je brand strategiju i slogan, a vizualni identitet Manasteriotti DS”, istakla je osnivačica branda, Marija Butković.

Marija Butković

Martina Baumiler Badelj, Olja Vori i Marija Butković

Nikolina Pišek

Tihana Harapin Zalepugin

Paula Valić Bekić

Olja Vori

Nina Mia Čikeš

Nika Fleiss i Marija Butković

Mirna Savić

Lorena Nosić

Lana Gojak

Kristina Krepela

Katarina Baban

Ivana Vrdoljak- Vanna

Đurđica Vorkapić

Antonija Stupar Jurkin

Antonija Šola

Ana Miščević

Ana Majhenić

Ana Begić Tahiri

Foto: Bojan Zibar

Učitati još
Zatvori