Niche parfemi u blagdanskoj bajki parfumerije Martimex

Niche parfemi u blagdanskoj bajki
parfumerije Martimex

Kada se na jednome mjestu ujedine svjetski niche brendovi kao što su Acqua di Parma, Bond no. 9, Tiziana Terenzi, V Canto, Etro, M. Micallef, Montale i Mancera, nastaje mirisna bajka u kojoj svatko postaje zvijezda. Upravo takav doživljaj iskusili su poznati nosevi i brojni uzvanici, koji su imali priliku uživati u novim niche brendovima, od kojih se neki u Hrvatskoj mogu naći isključivo u ekskluzivnoj parfumeriji Martimex na Trgu bana Jelačića.

NICHE BLAGDANSKA BAJKA U MARTIMEX PARFUMERIJI

Jelena Perčin

Blagdansko vrijeme obično miriši na nedostatak vremena, stres i užurbano traženje darova. Parfumerija Martimex na glavnom zagrebačkom trgu odlučila je na dan Sv. Nikole pokloniti posjetiteljima sasvim drugačije iskustvo. U blagdanskom ozračju, uz fine delicije i raskošne dekoracije, uzvanici i osobe iz javnog života uživali su u mirisnim notama čak osam novih niche brendova – Acqua di Parma, Bond no. 9, Tiziana Terenzi, V Canto, Etro, M. Micallef, Montale i Mancera, od kojih se neki u Hrvatskoj mogu naći isključivo u ekskluzivnoj parfumeriji na Trgu bana Jelačića.

Ako se pitate kako najbolje započeti niche blagdansku bajku, nećete pogriješiti s brendom Acqua di Parma. On će vas odvesti u davnu 1916. godinu, u malu parfemsku radionicu u centru stare jezgre Parme, nekoć aristokratskog i kulturnog središta Italije kojeg su rado posjećivali Giuseppe Verdi, Stendhal i vojvotkinja Louise-Maria iz Austrije, Napoleonova žena. Već prvim udahom, osjetit ćete talijansku tradiciju i prirodne sastojke koji su osvojili brojne poznate noseve od Ave Gardner, Audrey Hepburn, Caryja Granta, i Lane Turner do Kevina Costnera, Woodyja Allena i Sharon Stone. Danas Acqua di Parma broji 60 mirisa, a u parfumeriji Martimex možete birati iz raznolikog asortimana koji uključuje i legendarni parfem Colonia s mirisom ružmarina, lavande, limuna i jasmina te akordima bijelog mošusa, bugarske ruže i ambre.

Uz mirise Acqua di Parma, Martimexova blagdanska bajka obogaćena je s još 7 niche brendova. Dašak New Yorka u zagrebačku parfumeriju donio je Bond no. 9 s parfemom New Bond Street, koji osvaja mirisnim notama bergamota, papra i đurđice. Ako ste ipak ljubitelj rimskih klasika, neće vas razočarati bogovski mirisi Dionisio i Afrodite obiteljskog talijanskog brenda Tiziana Terenzi koji je vješto spojio ambru, mošus, vaniliju, oud i đurđicu.

Na putovanje renesansom odvest će vas V Canto, inspiriran intrigantnom pričom Lukrecije Borgije, uz mirisnu kombinaciju kruške, crvenog papra, gorke naranče, lipe i lovora. A Daleki istok vam je doslovno pred nosom s Fantastic Oud, Sweet Flowers i Bakhoor parfemima koje potpisuje kralj ouda, Montale. Potražite plemenite i luksuzne sastojke rijetkih i rafiniranih materijala u kolekciji Mancera Exclusif. Zaljubite se u miris ruže iz Grasa francuske parfumerske kuće M. Micallef i, za kraj, ‘utoplite’ se u stilu slavne modne kuće Etro koja je svoju strast prema putovanjima i raskošnim teksturama pretočila u orijentalni legendarni parfem Ambra od ruže, pačulija, ambre, vanilije i mošusa.

Navedenim mirisnim pričama nisu odoljeli ni uzvanici i javne osobe kao što su Jelena Perčin, Anja Alavanja, Tihana Harapin Zalepugin, Ankica Dobrić, Amar Bukvić i Petar Ćiritović, koji su na vlastitoj koži isprobali luksuzne niche note i uživali u blagdanskom ozračju parfumerije Martimex.

Petar Ćiritović i Amar Bukvić

Tihana Harapin Zalepugin

Anja Alavanja

Veljko Marton, vlasnik Martimexa i Jelena Perčin

Ankica Dobrić

Učitati još
Zatvori