Ghetaldus optika predstavila je sunčane naočale za ljeto

Iva Šulentić

Već tradicionalno povodom otvaranja nove sezone, Ghetaldus optika je predstavila kolekcije sunčanih naočala za ljeto 2018. godine.

U prisustvu novinara, te poznatih osoba iz javnog i društvenog života poput Bojane i Enesa Vejzovića, Lane Jurčević, Ive Šulentić, Tihane Harapin Zalepugin i mnogih drugih, prezentirani su aktualni modeli sezone.

Bojana Gregorić Vejzović

U brandovima bogatom portfelju Ghetaldus optike nalaze se vrhunske dizajnerske zvijezde poput kuća  Fendi, Christian Dior, Givenchy, Tom Ford, Marc Jacobs, Jimmy Choo, Max Mara, Tommy Hilfiger… no ovog puta je poseban naglasak stavljan na nekoliko vrhunskih svjetskih brandova koji se ekskluzivno mogu pronaći u poslovnici u Ban Centru u Zagrebu.

Tihana Harapin Zalepugin

Lana Jurčević

Lana Jurčević

Neki koje bismo izdvojili su:

OXYDO – luksuzni talijanski brand za modne avanturiste i ljubitelje umjetnosti. Njihov copy: wearable sculptures, dakle nosive skulpture moćno opisuje filozofiju branda, jer svaki od Oxydo modela uistinu jest komad umjetnosti nastao iz vrhunskih materijala te reciklirane plastike uz pomoć 3D printera.

JIMMY CHOO – ultimativna zvijezda sezone sa svojim bezvremenskim ženstvenim sofisticiranim modelima ukrašenima štrasom i animalnim printevima.

Jimmy Choo Lizzy

Jimmy Choo Nile

ELIE SAAB – luksuzne kreacije libanonskig dizajnera koje su omiljene na crvenim tepisima zbog predivnih materijala i romantičnog izričaja utjelovljuju taj isti duh i u naočalama nastalima od vrhunskih materijala, sa zlatnim i platinastim premazima te Zeiss naočalnim lećama.

Elie Saab

Na prezentaciji u Ban centru  je ujedno bila promovirana i službena kampanja Ghetaldus optike koju utjelovljuju Bojana Gregorić Vejzović i Enes Vejzović, naš poznati glumački par. Upravo njih dvoje idealno su se snašli u ulazi Ghetaldus modela, te na svoj način utjelovili Ghetldusov stil i stav, šarm i emocije.

Bojana i Enes Vejzović

Ghetaldusova image kampanja slavi ljubav, vjernost, zajedništvo, ali i modu, te bezvremeni stil podjednako se obraćajući svim ljudima koji žele stil i kvalitetu u jednom. „ Ljubav prema naočalama i modnim dodacima zajednička je svim našim kupcima, pa smo se odlučili ići u smjeru emocija“ ističu u Ghetaldus optici.

Nova kampanja Ghetaldus optike

Novim vizualnim izričajem Ghetaldus također njeguje ljubav i vjernost, zajedništvo i postojanost, te kao i svih ovih godina želi se zahvaliti svim dosadašnjim kupcima na vjernosti, ali ujedno predstaviti svoj sjaj i novim generacijama koje dolaze.

 

Kampanju za 2018. potpisuju:

Production: young&lovely

Photo: Senja Vild

Video: Timy Šarec

Make up: Bojan Jončić

Hair: Ruža Essentials

0