

Zara poslovnice postoje diljem cijelog svijeta. No, Zara “The Apartment” postoje na samo tri lokacije u Europi. Riječ “poslovnice” su u ovom kontekstu nedovoljne, s obzirom na to da “The Apartment” sadrži sve što Zara i Zara Home nude offline i online. Zapravo, ovaj koncept uključuje i puno više od toga.
Više od poslovnice
“The Apartament” je projekt s kojim je brend debitirao u Španjolskoj u gradiću A Coruña u rujnu 2023., a godinu kasnije i u Parizu. U A Coruñi se nalazi i sjedište Zare, a tamo je i otvorena prva poslovnica 1975. godine. U prvom kvartalu 2025. godine otvoren je i treći Zara “The Apartment” koncept u Madridu na adresi Calle Hermosilla 14. U svakom od “The Apartmenta” gosti mogu uživati u kafiću uz međuobrok ili doručak. Ova u Parizu se nalazi na adresi 117 Rue du Bac i također ima kafić i mnoge suradnje, od kojih je najpoznatija ona s cvjećarkom Ninom Charles. A vikendom je otvorena Zara Flores, svojevrsna boutique cvjećarna. Tako da iz te Zare možete izaći s novom odjećom i – buketom.

Originalno je prostor u A Coruñi trebao biti namijenjen kao izložbeni prostor za kolekciju namještaja Zara Home koju je za lanac dizajnirao Vincent Van Duysen. Poznati belgijski arhitekt i industrijski dizajner surađuje sa Zarom od 2022. godine. S obzirom na svoju stratešku lokaciju, samo nekoliko stotina metara od sjedišta Zare, djeluje kao de facto istraživački laboratorij i poligon za testiranje kolekcija i iskustava u trgovini (Zarine kolekcije stižu prve u A Coruñu prije nego što budu puštene u prodaju u drugim fizičkim i online). Na kraju se originalna ideja transformirala u kombinaciju Zare i Zare Home i dobila vlastiti identitet – i to na tri europske lokacije.


Prostor je simbolično nazvan “The Apartment”
Dok luksuzni brendovi otvaraju pop-up kioske, Zara nudi iskustvo koje ne traje jednu sezonu. I to kakvo iskustvo! U bilo kojem od tri Zarina “apartmana” se doslovno možete izgubiti i provesti tamo cijeli dan. Uključuju odjeću, namještaj, kozmetičke proizvode, dodatne aktivacije – i sve to možete kupiti na licu mjesta. Cijeli prostor je koncipiran kao nečiji apartman (ali sa Zara potpisom). Prostorije izgledaju kao dnevni boravci ili spavaće sobe, zatim slijedi dio koji je namijenjen kuhinjskim potrepštinama, pa čak su i odjevni predmeti poslagani kao (jako veliki) walk in ormari. A na istom katu možete popiti i kavu. Nešto poput idealnog doma.
Ovime je Zara još jednom potvrdila svoju dostupnost i želju približavanja konzumentima. Naravno, krajnji cilj je zarada, ali konzumenti će prije odgovoriti na ovo i potrošiti novac u objektu koji je pametno kuriran i u kojem će doživjeti nešto više od same kupnje.


Mnogi smatraju da iza ovoga stoji Marta Ortega Pérez, kćer osnivača koja je postala dio upravnog odbora 2021. godine. Njezino vodstvo doprinijelo je rekordnoj neto dobiti Inditexa od 5,4 milijarde eura u 2023., naglašavajući njezinu stratešku viziju. Ortega Pérez je usmjerena i na digitalizaciju brenda, ali i high fashion aspekt. Koji brend ima takvu moć da okupi 50 svjetski poznatih modela koje fotografira Steven Meisel za kampanju? Zara. Osim tog luksuznog toucha (prema kojem naginju u zadnje vrijeme), Zara je bliska svima i kada trebate kupiti bilo što od odjeće ili obuće – koji brend vam prvi padne na pamet?
Foto: Zara, Instagram