

Nakon 37 godina na mjestu kreativne direktorice za mušku liniju, Véronique Nichanian napušta poziciju. Ovaj potez označava kraj jedne iznimno dugotrajne i utjecajne karijere unutar luksuznog svijeta mode. Nichanian je u Hermès stigla 1988. godine, kada ju je pozvao tadašnji izvršni direktor Jean-Louis Dumas, da preuzme zadatak oblikovanja muške modne linije marke. Tijekom godina izgradila je jedinstven identitet muške kolekcije Hermèsa – spoj elegancije, sofisticiranosti i jednostavnosti — uz korištenje vrhunskih materijala i suptilne inovacije.
Njena zadnja kolekcija će biti prikazana u siječnju
Véronique Nichanian će svoju posljednju kolekciju predstaviti tijekom Tjedna muške mode u Parizu u siječnju sljedeće godine. Nichanian je objasnila da, iako i dalje voli svoj posao, smatra da je danas sve zahtjevnije održavati svoju viziju unutar vremena koje posao iziskuje. Véronique Nichanian je htjela sama odrediti trenutak povlačenja i prenijeti palicu koju je, kako kaže, dugo razmatrala s članovima obitelji Dumas unutar kuće Hermès.

Njen potpis jasno se vidi kroz kolekcije koje su uvijek balansirale između ozbiljnosti i nonšalantnosti. Posljednja muška kolekcija, predstavljena u lipnju, bila je posvećena ljetnom raspoloženju: Pletivo, široke košulje s naglašenim reverima, prozračne kožne hlače i tote torbe u stilu oversize Birkin torbi. Iako njezin nasljednik još nije imenovan, izlazak Véronique Nichanian iz Hermèsa izaziva značajne pomake u modnoj industriji. Njezin mandat bio je rekordno dug među kreativnim direktorima velikih modnih kuća. U razdoblju u kojem su mnogi modni brendovi svjedočili promjenama vodstva i resetiranjima za sezonu SS26, njezin pozdrav predstavlja jednu od najznačajnijih tranzicija.
Hermès je jedna od rijetkih luksuznih kuća čije brojke i dalje rastu
Hermès i dalje bilježi snažan financijski rast unatoč općem usporavanju luksuznog tržišta. Kuća je zabilježila 8 % rasta u prvoj polovici 2025. godine, s rastom od 5,5 % u segmentu ready-to-weara i modnih dodataka. Odlazak Véronique Nichanian postaje dodatno simboličan: Ne samo kao kraj razdoblja, već i početak nove faze u razvoju modne vizije kuće.


Foto: Profimedia