

Nakon nekoliko godina tišine, modni brend Topshop se vraća na modnu scenu, i to na način koji će razveseliti sve obožavatelje brenda. Kultni britanski high-street gigant, koji je u zlatnim danima bio sinonim za brzu, ali chic modu, sada ulazi u novu eru, i to s Carom Delevingne u glavnoj ulozi. Model i glumica ne samo da je zaštitno lice nove kampanje, već je i sudjelovala u odabiru komada koji će obilježiti povratak brenda.
Nova kolekcija, novi stav
Nakon što je Topshop prešao pod okrilje ASOS-a i preselio se isključivo online, brend sada ponovno gradi svoj identitet. Kolekcija koja stiže 16. kolovoza donosi 40 komada inspiriranih londonskim uličnim stilom. Od savršeno krojenih kaputa do traperica koje će oduševiti fanove kultnih Joni i Jamie modela. Sve dolazi u paleti klasičnih monokromatskih tonova, uz neočekivane “pop of color” komade u avokado zelenoj. Među ključnim komadima ističu se crno-bijeli shearling kaput i ’80s inspired kožna jakna.
Cara Delevingne u svom elementu
Kampanja je snimljena u istočnom Londonu i potpuno odiše Carinom energijom. Samouvjereno, pomalo buntovno i s dozom neurednog šarma. “Mnogi od njih su stvarno zabavni komadi koje mislim da biste mogli nositi i mijenjati“, objasnila je. „Možete ih stilizirati kako želite, bilo da nosite sve iz Topshopa ili to kombinirate s nečim vintage – djeluje vrlo eklektično, ali i moderno.” izjavila je Cara.
Kolekcija ima prepoznatljivi Topshop DNK, ali je osvježena detaljima koji je čine relevantnom za novu generaciju.
Što slijedi za Topshop?
Ova suradnja tek je početak. Već se priprema nova capsule kolekcija za sezonu 2026/27, s naglaskom na održivost i kvalitetne materijale. Modni brend Topshop planira i povratak na modnu pistu nakon sedam godina, i to uz reviju otvorenu javnosti, u formatu “see now, buy now“. Cilj? Oživjeti onaj osjećaj uzbuđenja koji je Topshop nekad donosio, ali ga prilagoditi današnjim modnim pravilima, gdje stil ide ruku pod ruku s etikom.
Topshopov povratak s Carom Delevingne kao ambasadoricom nije isključivo nostalgija. To je pametno osmišljeni rebranding koji spaja najbolje iz prošlosti s trendovima budućnosti. Ako je suditi po prvim komadima, pred nama je novi modni igrač koji bi mogao ponovno osvojiti i garderobe i srca modnih djevojka diljem svijeta. Samo vrijeme će pokazati!