

Ako bismo modnu scenu Hrvatske morali opisati u jednoj rečenici, onda bi ona definitivno uključivala The Core. Ovaj stylish hotspot već godinama diktira ritam luksuznog shoppinga, a njihova adresa postala je nezaobilazna za sve one trenutke kada želimo iskustvo koje je više od kupovanja odjeće. Ponuda u The Core poslovnicama nije tek običan shopping – radi se o kolekcijama koje su došle sa svjetskih modnih pista. Polo Ralph Lauren, Casablanca, Dsquared, Tod’s, Fay ili Zadig & Voltaire samo su neki od brendova zbog kojih je teško izaći iz trgovine praznih ruku.
Iz modnih metropola ravno u poslovnice
U njihovoj ponudi nalaze se odjeća i modni dodaci koji ostavljaju dojam te prate najnovije trendove. Fokus je na premium i luksuznim modnim brendovima, uz posebno izdvojenu ponudu za djecu (The Core Kids) i franšizni store Poche Paris. Tako da u Ilici 5, u čarobnom prostoru Oktogon prolaza, možete pronaći The Core Kids. Mini verzija luksuznog shoppinga u kojoj se klinci oblače u Boss, UGG, Armani, Zadig & Voltaire ili Ralph Lauren komade jednako kul kao i odrasli. A za one koji žele sofisticiranost s pariškim predznakom, tu je i Poche Paris – franšizni store u Gajevoj 9a.



Od preppy dizajna do kul streetweara
Ralph Lauren je tu u svojoj preppy i bezvremenskoj verziji, s košuljama i chic pleteninom koja odiše američkom elegancijom. Casablanca donosi onu novu generaciju luksuza. Za svoju kolekciju jesen/zima 2025. kuća je inspiraciju pronašla u svakodnevnom životu Japana. Dvadesetogodišnje iskustvo osnivača i kreativnog direktora Charafa Tajera s japanskom kulturom pretočeno je u vizualnu priču. Dsquared pak nudi edgy streetwear moment, s traperom koji je kultni predmet sam po sebi. Tod’s predstavlja talijansku školu luksuza kroz mokasine, torbe i komade koji su sinonim za nenametljivu sofisticiranost.




Osim u Zagrebu, The Core je prisutan i u Rijeci (Tower Centar) te Splitu (Mall of Split). Luksuzna moda tako više nije rezervirana samo za metropolu. Ako ne stignete fizički do njihovih poslovnica, tu su službene stranice thecore.hr i poche-paris.eu. Prisutni su i na Instagramu, profili @thecore_hrvatska i @poche_paris svakodnevno serviraju inspiraciju ravno na vaš feed.
Svaka od ovih lokacija nudi pomno osmišljenu kombinaciju odjeće, obuće i modnih dodataka, a upravo raznolikost i prilagođenost kupcima čini ovaj concept store posebnim. Ovo je savršena prilika da si priuštite komad koji već neko vrijeme gledate. Dodamo li svemu tome digitalnu prisutnost kroz društvene mreže na kojima svakodnevno serviraju inspiraciju, postaje jasno zašto je The Core puno više od obične poslovnice.




Foto: Dsquared2, Zadig & Voltaire, Tod’s, Polo Ralph Lauren, Instagram, Launchmetrics