

Nakon dvije godine pauze, hrvatski dizajnerski dvojac ELFS, vraća se na modnu pistu. Inače, ELFS djeluje već 17 godina na modnoj sceni, a oduvijek su veliku pažnju posvećivali modnim revijama, koje su u jednu ruku postale i njihov zaštitni znak. “Slow down, go green” ime je kampanje koja najavljuje kolekciju za jesen/zimu 2021., tradicionalno modno druženje zakazano je 23. listopada, a lokacija je još uvijek tajna.


ELFS se u ovoj kolekciji fokusira na domaću proizvodnju i održivi pristup modi. Modna industrija jedan je od najvećih zagađivača na svijetu, ali pažljivim gospodarenjem, uporabom recikliranih materijala, recikliranjem i održivim modnim pristupom itekako je moguće biti odgovorno moderan. Aleksandar Šekuljica ističe “Moda koju stvaramo je spora i dobro promišljena, ona je bezvremenska i kvalitetna, a svaka karika u lancu proizvodnje je i adekvatno plaćena za svoj posao. Pored etičkih vrijednosti i održivosti, za razliku od brze mode, koja je jeftina, brzo se troši, neadekvatno vrednuje proizvodne cikluse i iznimno zagađuje, kako u proizvodnji tako i kratkim vijekom uporabe, spora moda nešto je sasvim drugo.“


Društveno odgovorno poslovanje filozofija je ELFSA i utkana je u brend od samog početka. Naime, kreativni dvojac surađuje dug niz godina s Socijalnom zadrugom Humana Nova, gdje se sav njihov tekstilni otpad pohranjuje, a potom i prerađuje. Ideja o stvaranju odjeće koja će se zaista nositi, koja je ljudima potrebna i koja će trajati sezonama vidljiva je u gotovo svim kolekcijama, ali i u ovoj.


Pokrovitelji ovogodišnje modne su Violeta, čije omekšivače preporučuje dvojac ELFS, a koji su pakirani u zero waste ambalaži te osim što štite odjeću i čine ju dugovječnijom, štite i okoliš. Mercedes-Benz Auto Gašparić je višegodišnji ELFS partner, a dolazi s modelom EQA koji predstavlja ulazni model u Mercedesov potpuno električni EQ svijet. Ugljično neutralno, održivo i inovativno: sve u jednom paketu!, moto je DPD-a, koji razvija čista rješenja za otpremu paketa te preuzima odgovornost za poslovno okružje u kojem djeluje. Tajne kućne njege lica, tijela i kose otkriva Kiehl’s, a tu je i Garnier Fructis koji do 2025. godine neće koristiti nerecikliranu plastiku, čime će uštedjeti preko 40.000 tona plastike godišnje. Bočice Fructis šampona i balzama već danas su napravljene od 100% reciklirane plastike. Vjerni partneri su i svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, tonik Thomas Henry te Akta, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju vrećica. Za šminku i frizuru modela brine se tim Studija Marcela.


Modele iz najnovije kolekcije bit će moguće kupiti na web shopu www.elfs.hr te u ELFS dućanima, a sve dodatne informacije mogu se pronaći na službenoj Facebook te Instagram stranici.
Foto: PR