Povratak dvojca ELFS na modu pistu

Povratak dvojca ELFS na modu pistu

Nakon dvije godine pauze, hrvatski dizajnerski dvojac ELFS, vraća se na modnu pistu. Inače, ELFS djeluje već 17 godina na modnoj sceni, a oduvijek su veliku pažnju posvećivali modnim revijama, koje su u jednu ruku postale i njihov zaštitni znak. “Slow down, go green” ime je kampanje koja najavljuje kolekciju za jesen/zimu 2021., tradicionalno modno druženje zakazano je 23. listopada, a lokacija je još uvijek tajna.

ELFS se u ovoj kolekciji fokusira na domaću proizvodnju i održivi pristup modi. Modna industrija jedan je od najvećih zagađivača na svijetu, ali pažljivim gospodarenjem, uporabom recikliranih materijala, recikliranjem i održivim modnim pristupom itekako je moguće biti odgovorno moderan. Aleksandar Šekuljica ističe “Moda koju stvaramo je spora i dobro promišljena, ona je bezvremenska i kvalitetna, a svaka karika u lancu proizvodnje je i adekvatno plaćena za svoj posao. Pored etičkih vrijednosti  i održivosti, za razliku od brze mode, koja je jeftina, brzo se troši, neadekvatno vrednuje proizvodne cikluse i iznimno zagađuje, kako u proizvodnji tako i kratkim vijekom uporabe, spora moda nešto je sasvim drugo.

Društveno odgovorno poslovanje filozofija je ELFSA i utkana je u brend od samog početka. Naime, kreativni dvojac surađuje dug niz godina s Socijalnom zadrugom Humana Nova, gdje se sav njihov tekstilni otpad pohranjuje, a potom i prerađuje. Ideja o stvaranju odjeće koja će se zaista nositi, koja je ljudima potrebna i koja će trajati sezonama vidljiva je u gotovo svim kolekcijama, ali i u ovoj.

Pokrovitelji ovogodišnje modne su Violeta, čije omekšivače preporučuje dvojac ELFS, a koji su pakirani u zero waste ambalaži te osim što štite odjeću i čine ju dugovječnijom, štite i okoliš. Mercedes-Benz Auto Gašparić je višegodišnji ELFS partner, a dolazi s modelom EQA koji predstavlja ulazni model u Mercedesov potpuno električni EQ svijet. Ugljično neutralno, održivo i inovativno: sve u jednom paketu!, moto je DPD-a, koji razvija čista rješenja za otpremu paketa te preuzima odgovornost za poslovno okružje u kojem djeluje. Tajne kućne njege lica, tijela i kose otkriva Kiehl’s, a tu je i  Garnier Fructis koji do 2025. godine neće koristiti nerecikliranu plastiku, čime će uštedjeti preko 40.000 tona plastike godišnje. Bočice Fructis šampona i balzama već danas su napravljene od 100% reciklirane plastike. Vjerni partneri su i svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, tonik Thomas Henry te Akta, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju vrećica. Za šminku i frizuru modela brine se tim Studija Marcela.

Modele iz najnovije kolekcije bit će moguće kupiti na web shopu www.elfs.hr te u ELFS dućanima, a sve dodatne informacije mogu se pronaći na službenoj Facebook te Instagram stranici.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori