Naomi Campbell u novoj kampanji self-portrait  preslatkih torbica
Naomi Campbell u novoj kampanji self-portrait  preslatkih torbica

Naomi Campbell u novoj kampanji
self-portrait preslatkih torbica

Poznati londonski brend self-portrait lansirao se svoju prvu kolekciju torbica „The Bow“. U kampanji inspiriranoj R&B hitom iz 90-ih „The boy is mine“ Brandyja i Monice, zajedno s britanskom ikonom Naomi Campbell snimili su genijalnu kampanju – The bow is mine.

The Bow – kolekcija torbica čije je zaštitno lice Naomi Campbell

The bow is mine kampanja nastala je kao igra riječi glazbenog klasika i imena njihove nove torbe. Prikazuje Naomi kako razgovara na retro žičanom telefonu objašnjavajući kako je The Bow torbica njena. Cijeli stil bio je upotpunjen komadima iz nadolazeće kolekcije jesen/zima 2022. pa se tako mogu vidjeti tri kombinacije. Tu je široka mrežasta haljina dugih rukava, pletena midi haljina te svijetli komplet topa i suknje u šljokicama.

Fotografije odišu autentičnošću, snagom i neovisnošću. Uz jedan dašak obavezne senzualnosti i provokativnosti. Sve to prikazano je u režiji poznatog fotografa Renella Medrana koji se pobrinuo da prenese kompletne doživljaje sa seta.

Self-portrait pratio je sadašnje trendove nošenja torbica u kojima vlada pravilo nošenja sve manjih torbi. Što stane u njih to je drugi problem, ali ženskim rukama vladaju micro torbice. Njihova kolekcija dolazi u dvije veličine – Bow Mini i Bow Micro, a boje su neodoljive. Osim klasične crne, bijele i bež, nas su oduševile one u pastelnim bojama. Pistacija, baby blue i roza koža odlično su osvježenje za garderobu. U obliku trapeza i krutog dizajna, ovu torbicu krasi velika, trodimenzionalna, metalna mašna na prednjoj strani. Uz dodatak kristala ili nepravilno izrađena, ona također dolazi u nekoliko opcija – bijeloj, zlatnoj i srebrenoj.

Zaštitni znak self-portraita – Azalea haljina

Prisjetimo se, self-portrait je postao jako popularan sa svojim čipkastim modelom haljine po imenu Azalea. Haljinu koja dolazi u kratkoj i midi varijanti, nema tko nije nosio. Uspjeh te haljine potvrđuje činjenica da i nakon više od šest godina od njenog lansiranja, model još uvijek postoji u svakoj od novih kolekcija. Usudili bismo se reći da Azalea više nije modni trend, nego klasik kojeg su prekopirale sve high-street modne kuće.

Kakav će uspjeh polučiti The Bow torbica i hoće li postati zaštitni znak self-portraita vrijeme će pokazati, a do tad ćemo je s guštom nositi uz večernja izdanja haljina koje smo spremile za ovo dugo toplo ljeto.

The Bow kolekciju potražite u njihovom web shopu, a ako vas put odnese u London nemojte zaobići njihov showroom u blizini popularnog Bond Streeta.

Foto: Renell Medrano, self-portrait

Preporuka

Zatvori