Robert Sever inovativnom kampanjom najavljuje novu kolekciju Studio Artisanal
Robert Sever inovativnom kampanjom najavljuje novu kolekciju Studio Artisanal

Robert Sever inovativnom kampanjom najavljuje
novu kolekciju Studio Artisanal

Brend Robert Sever predstavlja kampanju kojom najavljuje kolekciju Studio Artisanal za sezonu jesen/zima 2025. potpuno drugačijim vizualnim prikazom.

Naime, umjesto klasične kampanje s fotografijama modela, nova kolekcija predstavljena je serijom ručno oslikanih ilustracija izvedenih u više tehnika. Ilustracije su okosnica vizualnog narativa kolekcije kroz koju se svjesno ne otkrivaju siluete prije modne prezentacije kako bi se cijeloj kolekciji dala dodatna magija i tajanstvenost. Same ilustracije biti će dostupne za online narudžbe kao limitirani posteri produžujući priču izvan piste i pretvarajući je u kolekcionarski objekt.

“U vremenu opsesije brzinom i ‘biti prvi’, namjerno sam odabrao najavu koja ne otkriva previše. Važno mi je da se ova kolekcija prvi puta otkrije u cjelini na samoj reviji, pred publikom. Studio Artisanal je poziv na kompletno iskustvo, a ne samo na prvi pogled,”, govori Robert Sever.

Robert Sever modni intervju_670
Foto: Sanja Jagatić

Temelji nove kolekcije

Sam sadržaj kolekcije počiva na zanatskom radu i eksperimentu. Korišteni su luksuzni materijali poput visokokvalitetnog pamuka, engleske vune, brokat i vintage keper, pri čemu je većina tkanina dodatno ručno dorađena oslikavanjem, izbjeljivanjem i vezenjem. Nastavlja se i linija ručno pletenih vesti od reciklirane vune započeta prošle sezone. Unatoč bogatstvu vizualnih eksperimenata, kolekcija je osmišljena da bude izrazito nosiva, jednostavna i urbana: 30 total lookova čine slojevite kombinacije hlača, košulja, kaputa, balonera i jakni, uz istaknute dodatke. Estetika je pročišćena i neromantična, bez ženstvenih, romantičnih artikala – svakodnevna, ali slojevita i bogata detaljima, uzorcima i teksturama.

Stižu noviteti

Novitet su velike shopper torbe izrađene od komada vintage kože spajanih tehnikom našivavanja, a poseban akcent čine marame s 10 autorskih grafika iz svih godina dizajnerove karijere, nastale u suradnji s varaždinskim brendom CASPAR. Paletu definiraju duboki jesenski tonovi s naglašenom prisutnošću crne; dominiraju zelena i smeđa uz natruhe ljubičaste.

Kolekcije će biti predstavljena kao imerzivan fashion experience 17. rujna u Zagrebu, a po prvi put, platforma se otvara i gostu dizajneru – Katarini Galović koja će prikazana debitantsku diplomsku kolekciju Maršal, inspiriranu estetikom i vizualima Josipa Broza Tita.

Promo
Foto: Sanja jagatić, PR

Učitati još
Zatvori