Mame i kćeri u predivnoj novoj kampanji Roberta Severa

Mame i kćeri u predivnoj novoj
kampanji Roberta Severa

Veza mama i kćeri jedinstvena je i neraskidiva, a upravo ovoj temi svoju novu modnu kampanju za zimu 2020. posvetio je naš poznati modni dizajner Robert Sever. On je svoje glavno nadahnuće od samih početaka svog modnog stvaranja pronašao u ženama, a okrećući se temi odnosa roditelja i djeteta, ove nas je zime također podsjetio na jednu svoju raniju kolekciju koja je bila predivan hommage vlastitoj mami Mariji.

Tko su heroine njegove najnovije kampanje, o kojim se mamama i kćerima radi, što nam nova RS kolekcija za zimu 2020. donosi i kako gleda na turbulentnu i izazovnu godinu koja je skoro iza nas, Robert Sever otkrio je više u ovom ugodnom razgovoru sa Journalom!

Robert Sever kampanja zima 2020, mame i kćeri
  • Objavljuješ novu kampanju kojom predstavljaš kolekciju za zimu, a ona se jednostavno zove – Women. Otkud inspiracija za nju i tko su sve žene koje slaviš ovom kampanjom, ali i svojim stvaralaštvom?

Pri radu na kolekciji uvijek razmišljam tko su naše klijentice i koje su njihove potrebe, i na koji način mogu estetiku brenda prilagoditi prije svega njima.

Kroz taj proces uvidio sam da su naše klijentice vrlo širokog raspona godina, i konfekcijskih veličina – što me je ponukalo i da kroz vizuale nove kampanje  to naglasim.

Upravo su same žene moja vječna inspiracija i kroz casting za kampanju želio sam pokazati koliko je predivno da različite generacije nose RS dizajn  i njime naglašavaju svoju osobnost. Inspiracija je za mene doista puno toga, ali je osnova uvijek – žena.

Robert Sever kampanja zima 2020, mame i kćeri
  • Modna industrija tek je relativno nedavno počela ‘prihvaćati’ modele koji ‘izlaze iz kalupa’, a tu su svakako i zlatne generacije modela. Kakvu ljepotu si pronašao u procesu ove suradnje sa ženama zrelijih godina, na koji su te način nadahnule?

Sretan sam da sam među prvima koji je na ovim prostorima prikazivao svoje kolekcije upravo na “stvarnim ljudima” , pa sam takav casting, od čak 80 različitih ljudi imao na svojoj prvoj reviji “Forever Sever” 2001. godine.

Za mene je posve prirodno da razmišljam i stvaram tako, i oduvijek pronalazim ljepotu u različitostima.

Upravo je različitost ono što trebamo slaviti i poštivati.

  • Zimska kolekcija predstavlja nam 45 nova looka – koga zamišljaš u novoj kolekciji? Tko su žene koje su tvoje muze, koje udišu život u tvoj dizajn?

Moje muze su žene, ponekad i ovisno o trenutnoj inspiraciji one mogu biti vrlo određene, ali generalno smatram da je poanta kolekcija da su napravljene za svakoga tko u njima pronalazi sebe i s tim odjevnim komadima ističe svoju osobnost.

Što se tiče same kampanje – ovog puta sam pred svoj objektiv smjestio moje dugogodišnje muze i prijateljice, zajedno s njihovim mamama i sestrama – koje su također bile modeli u ovoj kampanji. Ponaosob to su Iva i Nina Marušić, Ana, Tajana, Sara i Iva Stanković, Matja i Tia Čičak, te Kristina, Zara i Haya Bangoura.

Simbioza majke i kćeri glavna su inspiracija ove kampanje.

  • Kakvi modeli odjeće su zastupljeni u kolekciji? Kojim materijalima si dao prednost u svojoj najnovijoj modnoj priči?

Kolekcija je kao i uvijek izrazito nosivog dizajna, s naglašenim dizajnerskim pečatom.

Inspiracije za ovo doba godine uvijek budu nekako moje osobnije, pa su kombinirani utjecaji grungea, ruskog folklora, divljeg zapada, viktorijanskih detalja, ali sve provučeno kroz prepoznatljivu RS prizmu.

Imamo selekciju odjeće od trapera kao i svake sezone, preko lepršavih košulja s čipkanim detaljima, ručno pletenih i vezenih vesti, ogrtača/kaputa od brokata pa sve do kaputa od vune i buklea.

  • Svijet Roberta Severa ne bi bio potpun bez upečatljivih modnih dodataka – što si nam pripremio ovaj put?

Uvijek nam je bitno da vizuale prikažemo u total looku, pa je i ove sezone nakit i krune izradio Slobodan Velicki, s nekim posebno ručno pletenim detaljima koje je izradila Vlatka Hlišć. Naglasak je na ogrlicama i naušnicama koje su inspirirane rockom i ruskim folklorom.

  • Stvaranje u doba COVID-a – možda malo neugodna, no opet neizbježna tema – kako si se prilagodio ovom ‘novom normalnom’ u svom radu? Kako se aktualna situacija odrazila na rad tebe kao domaćeg dizajnera?

Pri samom radu u radioni pridržavamo se svih predloženih mjera, i prihvatili smo to kao novo normalno.

Na sreću imamo jako puno vjernih klijentica koje su i kroz doba lockdowna podržale naš rad tako da je bilo moguće održati daljnju proizvodnju. Svakako moramo biti svjesni da se ekonomija odražava na sve razine, a posebno na ovu koja se tiče domaće modne proizvodnje – koja je ionako na klimavim nogama.

  • Kako vidiš budućnost mode? Krećemo li se u smjeru neke nove modne paradigme, jesmo li na prekretnici nakon koje će malo toga biti isto?

Nastojim živjeti i stvarati dan za danom. Smatram da je promjena nužna i da je vrijeme da se domaći mediji, portali i kupci okrenu upravo domaćoj proizvodnji – jer svakako pariramo svjetskim parametrima. Upravo to usmjerenje bi pomoglo mnogim brendovima, a i pojačalo bi cjelokupnu proizvodnju, što je izuzetno bitno.

Fotografije i styling – Robert Sever

Asistentica stilista – Iva Marušić

Make up – Marko Tolić, Nika Žlof i Romana Nikšić

Kosa – Kuća Četki

Organizacija – Slobodan Velicki

Modeli – Iva i Nina Marušić, Ana, Tajana, Sara i Iva Stanković, Matja i Tia Čičak, Kristina, Zara i Haya Bangour

Učitati još
Zatvori