Isplatilo se čekati: U Arena Centru je danas otvorena nova, preuređena Zara
Isplatilo se čekati: U Arena Centru je danas otvorena nova, preuređena Zara

Isplatilo se čekati: U Arena Centru je danas
otvorena nova, preuređena Zara

High street moda posljednjih godina prolazi kroz veliku transformaciju. Više se ne radi samo o pristupačnim komadima koji prate trendove s piste, već o cijelom iskustvu koje kupovinu podiže na razinu luksuza. Inditex, kao vodeća grupacija na svjetskoj high street modnoj sceni, u tome prednjači i upravo kroz Zaru pokazuje kako se pravila igre na tržištu neprestano mijenjaju. Novi koncept trgovina briše jasne linije između high street i luxury brendova. Interijeri odišu sofisticiranošću, tehnologija je u službi kupaca, a svaki detalj osmišljen je tako da stvara osjećaj ekskluzivnog shoppinga.

Ono što su donedavno nudili samo luksuzni butici sada postaje standard u velikim modnim lancima, a Zagreb se danas upisao na mapu gradova koji mogu doživjeti taj pomak iz prve ruke. U Arena Centru otvorena je potpuno preuređena Zara trgovina, zamišljena prema novom globalnom konceptu brenda.

Zara Arena Centar preuređena (10)

Nova Zara u Arena Centru: Boutique atmosfera i prostorne “sobe”

Jedna od najvećih promjena je podjela interijera. Umjesto jednoličnog, otvorenog prostora, nova Zara koncipirana je poput niza manjih soba. Svaka od njih ima svoj ritam, atmosferu i raspored, a kupci se kroz njih kreću kao kroz pažljivo osmišljene modne zone. Rezultat je osjećaj intimnosti, ali i jasnije preglednosti ponude, što iskustvo kupovine čini osobnijim i inspirativnijim.

Na već poznatoj lokaciji unutar centra prostiru se ženski, muški i dječji odjeli, smješteni na dva kata, a raspored je dizajniran tako da naglasi najbolje od svakog segmenta ponude. Neutralne boje zidova i podova, mekše osvjetljenje i sofisticirani namještaj dodatno naglašavaju dojam luksuza, stvarajući atmosferu koja podsjeća na suvremene modne galerije. Posebno su atraktivne nove zone posvećene parfemima i ekskluzivnim linijama poput Zara Athleticz.

Tehnologija u službi kupaca

Osim vizualnog identiteta, promjene su stigle i na polju funkcionalnosti. Samoposlužne blagajne sada su sastavni dio trgovine, čime se kupcima omogućuje brže i jednostavnije plaćanje bez čekanja u redovima. To je značajan iskorak za domaće tržište, a Zara se time približava svjetskim standardima gdje je ovakav tip blagajni već neko vrijeme norma.

U Arena Centru otvorena je potpuno preuređena Zara trgovina (3)

Inspiracija Madridom i svjetskim flagshipovima

Novi koncept u Zagrebu nadahnut je recentnim otvaranjima u svjetskim metropolama, među kojima se ističe projekt poznat kao “El Apartamento”. Upravo ondje je Zara predstavila ideju kupovine kao šetnje kroz različite prostorije doma, naglašavajući estetiku, udobnost i detalje.

Slična filozofija prenesena je i u zagrebački Arena Centar, gdje prostor nije zamišljen samo kao funkcionalna trgovina, već i kao estetsko iskustvo. Neutralni tonovi, razigrana rasvjeta i naglasak na detaljima stvaraju dojam topline, dok je cjelokupna organizacija prostora osmišljena da kupce potiče na istraživanje i zadržavanje.

Ovaj novi val u retailu jasno pokazuje smjer u kojem moda ide globalno, a Zagreb je sada dio te priče. Za domaće kupce to znači da najnoviji trendovi u uređenju i organizaciji modnih trgovina više nisu rezervirani samo za svjetske metropole, nego se mogu doživjeti i u srcu hrvatske prijestolnice.

U Arena Centru otvorena je potpuno preuređena Zara trgovina (3)
Zara Arena Centar preuređena (16)
Zara Arena Centar preuređena (16)
Zara Arena Centar preuređena (16)
Zara Arena Centar preuređena (16)

Foto: Journal.hr, Zara

Učitati još
Zatvori