Kim Kardashian je udružila snage s gigantom Nike te su još u veljači najavili kolekciju koja je upravo ugledala svijetlost dana. Kolekcija sportske odjeće će biti dostupna 26. rujna na službenim Nike i SKIMS stranicama te u odabranim poslovnicama diljem svijeta.
NikeSKIMS – početak nove ere za oba brenda
Nakon što je sa Skimsom osvojila tržište shapeweara i donjeg rublja, sada ulazi u ligu u kojoj se igra s najvećima. Nike bi, s druge strane, mogao ozbiljno profitirati od ove suradnje. Posljednjih nekoliko godina njihov brend poljuljala je sve snažnija konkurencija. Drugi gigant, adidas, svojim agresivnim potezima i suradnjama je uspio preuzeti veliki dio tržišta, dok je Nike ostao bez onog kul faktora koji ga je godinama pratio. Upravo zato, povezivanje s Kim i Skimsom moglo bi im donijeti novu energiju i ponovno ih vratiti u središte pop-kulturnog razgovora.
Važno je napomenuti da Skims već neko vrijeme koketira sa sportskim svijetom. Službeni su partner za donje rublje WNBA, NBA i američkog košarkaškog tima. To je već tada bio znak da brand planira proširenje izvan klasične sfere shapeweara. Ipak, kolaboracija s gigantom poput Nikea daleko je veći zalogaj i jasan signal da Skims ulazi u novu eru, gdje prestaje biti samo “lifestyle brand”.
Foto: Skims, Instagram (@skims)
