

High street gigant Mango predstavlja novi brend koncept pod nazivom #CraftYourOwnStory. U samom srcu njujorškog SoHoa ovaj novi koncept spaja modu, kulturu i osobni stil. Riječ je o dvodnevnom iskustvenom eventu, Mango Craft Studio, koji će se održati 25. i 26. listopada i biti otvoren za javnost od 11 do 19 sati. A teaser video koji su objavili na svojem Instagramu profilu je fenomenalan – doslovno veliki mango ulazi u New York. S opisom: Big Apple? We prefer to call it Big Mango!
Nakon ekskluzivnog lansiranja za poznate uzvanike, vrata studija otvaraju se svima koji žele doživjeti Mango na potpuno nov način. Prostor će biti pretvoren u dinamičan hub kreativnosti. Posjetitelji će moći sudjelovati u radionicama, slušati live DJ setove, prisustvovati tematskim razgovorima o stilu i identitetu te se opustiti u posebno osmišljenom Mango caféu. Ovaj koncept je predstavljen još u lipnju, ali kroz capsule kolekciju u kojoj je glavnu ulogu imala Kaia Gerber.

Glavno lice za novi koncept je Kaia Gerber
Mlada manekenka je već osvojila i high street, ali i high end brendove. Prisjetimo se, zajedno sa svojom majkom, supermodelom Cindy Crawford je imala ulogu u Zara kampanji, a nakon toga je modni svijet osvojila u kampanjama za Givenchy i Chloé. Tako da je ova odluka bila i odličan strateški potez. Čekamo kako će suradnja iz lipnja sada preslikati na jesen.
Mango Craft Studio u središte stavlja individualnost. Poziva svakog posjetitelja da kroz modu ispriča vlastitu priču. Ovom inicijativom ne promoviraju samo odjeću, već životni stil isprepleten kreativnošću, zajedništvom i autentičnošću. Event u SoHou simbol je novog poglavlja za brend, onog koji potiče dijalog između mode i umjetnosti, tehnologije i tradicije, individualnosti i zajednice. Mango Craft Studio postaje mjesto gdje se granice između publike i brenda brišu, a svaka posjeta postaje osobno iskustvo.

Foto: Instagram (@mango), Mango