

Nova Lei Lou by Alex Dojčinović Pre-Fall kolekcija: Neke komade smo već spremili kao favorite za jesen
S prvim danima ljeta, jedan od najdugovječnijih hrvatskih brendova, Lei Lou by Alex Dojčinović, predstavlja Pre-Fall kampanju s komadima koji se ne prilagođavaju sezoni, već je definiraju. Uz to, ovom kampanjom nagrađivana hrvatska dizajnerica otvara jedno sasvim novo poglavlje za svoj brend. S izrazito profinjenim, potpuno osvježenim stilskim jezikom i s jasnom, čistom estetikom, u kojoj se lako prepoznati i kojoj se još lakše prepustiti.
Odlična investicija u capsule garderobu
Kolekcija, koja predstavlja prvi veliki korak u novi vizualni identitet brenda, zamišljena je kao most između sezona. Naglasak je na besprijekorno krojene komade, koje se nose jednako elegantno u ljetnim večerima i ranim jesenskim danima. Kampanja ovaj put stavlja naglasak na luksuznu minimalističku estetiku, oslanjajući se na pomno birane premium materijale. Krojevi su precizni, strukturirani i nenametljivo moćni, osmišljeni da istaknu siluetu bez agresije, s ramenima u prvom planu. Lei Lou by Alex Dojčinović je oduvijek bio brand takozvanog tihog luksuza. Ovom kampanjom Aleksandra brend zaista diže na svjetsku razinu, s komadima koji više nisu tek puka elegancija.



Kreativna priča kampanje vješto balansira između senzibiliteta i urbane sofisticiranosti. Za spomenuta prepoznatljiva ramena čak smo ovom prilikom razvijali naramenice i krojeve kojima smo konstrukciju kompletne kolekcije digli na najviši mogući nivo. Mislim da smo kao brand sazrijeli i da je naša publika s nama sazrijela za ovu novu eru brenda. Suzdržana dekadencija komunicira sama za sebe, jer stil, opće je poznato, znači formu, materijal i stav, a ne brand ušiven na etiketi, govori Dojčinović.


Nenametljivo s estetikom bliskom svim generacijama
Koloristički je Lei Lou by Alex Dojčinović Pre-Fall kolekcija, logično, vrlo monokromatska i neutralna. Prevladavaju bež, tamnoplava i off-white, s tek pokojim iznenađenjem u vidu crvene, ponajviše zahvaljujući detaljima, ali i jednoj scenski snažnoj haljini o kojoj će se sigurno dugo pričati. Sve ostalo ostaje nenametljivo, sofisticirano i lišeno svakog viška, apsolutno savršeno klasično, s pomakom, s estetikom vrlo bliskom svim generacijama.









Foto: 925STUDIO
Video: MoreMedia
Model: Niko Matičević (Faith Model Management)
Make up: Iva Rukavina
Logo: Studio Size
Lokacija: Interpretacijsko Edukacijski Centar Grpašćak