

Globalna modna zajednica posljednjih par sati komentira činjenicu da je Kylie Jenner jedno od zaštitnih lica modne kuće Miu Miu, za kolekciju jesen ‘25. Nakon Rihanne i Asap Rocky-ja marketinški tim trenutno najpopularnije modne kuće odradio je social media takeover, a Kylie Jenner i njenih skoro 400 milijuna pratitelja savršen su alat za takvu operaciju.
Odabir jedne od najpraćenijih ličnosti suvremenog doba nije slučajan – Miu Miu na ovaj način koristi njen digitalni utjecaj, a ona, istovremeno, jača svoju poziciju u svijetu visoke mode. Dakle – match made in heaven ili, jednostavno rečeno, simbioza dva popularna svjetska brenda.
Kylie Jenner becomes a fashion nerd
Posljednjih par sezona Kylie Jenner se sve češće pojavljuje na tjednima mode, a za važne prilike nerijetko nosi couture kreacije. Njena prisutnost u modnoj industriji je jaka, a konkretno ova suradnja otkriva dublju stratešku igru brenda, kao i očitu transformaciju modne ličnosti koju njeguje Kylie Jenner.
Svojevrsna dekonstrukcija njenog prepoznatljivog imidža je glavna okosnica ove suradnje, kako je Miu Miu estetika uglavnom fokusirana na nerdy estetiku i siluete koje ne prate liniju tijela. Upravo zato je ovaj spoj posebno zanimljiv, i na prvu loptu pomalo i neočekivan. But hey – it’s exactly what we needed!
Zašto su Kylie i Miu Miu strateški dobar match?
• Obostrana transformacija
Kylie Jenner je već duže vrijeme u tranziciji realiy zvijezda ——-> relevantna modna individua. Istovremeno Miu Miu, kao brend, balansira između intelektualnog modnog izraza i brenda koji postavlja trendove. Ona, kao figura, spaja masovnu kulturu i high fashion.
• Zajednički target: Gen Z + Millenial
Kylie, sa svojih skoro 400 miliona pratitelja, brendu donosi ogroman digitalni reach, ali i modno odraslu publiku koja (konačno) traži nešto više od viralnosti.
Dakle, ova suradnja nije instant senzacija, već strateški modni zaokret. And we’re so here for it.
*Članak je preuzet s Journal.rs
Foto: Instagram / @miumiu /@kyliekingplanet