Kendrick Lamar je novo zaštitno lice Chanel kolekcije naočala. Što kažete?
Kendrick Lamar je novo zaštitno lice Chanel kolekcije naočala. Što kažete?

Kendrick Lamar je novo zaštitno lice Chanel
kolekcije naočala. Što kažete?

Kendrick Lamar, poznat po svojoj glazbenoj genijalnosti, ali i modnom stilu, postao je novo zaštitno lice Chanelove kolekcije naočala. Ova suradnja spaja hip-hop kulturu i francusku eleganciju, gdje Kendrick Lamar donosi svoju autentičnost u svijet luksuzne mode.

Nova Chanel kampanja za naočale

Kendrick Lamar i Chanel surađuju od 2023.

Kendrickova povezanost s francuskom modnom kućom Chanel započela je 2023. godine na Met Gali. Reper je nosio custom made kožnu bomber jaknu dizajniranu od strane tadašnje kreativne direktorice Virginie Viard. Suradnja se produbila 2024. godine kroz kratki film The Button, koji je Kendrick Lamar glazbeno oblikovao, a režirao njegov kreativni partner Dave Free. Film istražuje teme vremena i prijenosa, ističući Chanelovu posvećenost detaljima i ručnom radu.

U izjavi povodom nove uloge, Kendrick Lamar je istaknuo: “Chanel ima bezvremensku ostavštinu, i to je nešto što uvijek mogu podržati. Budući da ne izrađuju odjeću za muškarce, znao sam da će to biti naočale.

Suradnja spaja glazbu i modu

Kampanja za Chanelovu kolekciju naočala, koju je fotografirao Karim Sadli, prikazuje Lamarovu sposobnost da spoji umjetnost i modu, naglašavajući njegovu jedinstvenu estetiku. Ova suradnja ne samo da proširuje Chanelovu prisutnost u svijetu muške mode, već i potvrđuje Lamarovu poziciju – vizionar koji redefinira granice između glazbe, mode i umjetnosti.

Kao prvi reper koji je osvojio Pulitzerovu nagradu, Kendrick Lamar nastavlja pomicati granice kreativnosti. Njegova ekskluzivna suradnja s Chanelom predstavlja  tradiciju i suvremenost, otvarajući nova poglavlja u svijetu luksuzne mode.

Nova Chanel kampanja za naočale

Nova kampanja za Chanel naočale

CHANEL kampanja za naočale proljeće-ljeto 2025. nudi odvažan karakter, koji utjelovljuju četiri lica generacije – glumice Lupita Nyong’o, Margaret Qualley i Nana Komatsu te glazbenik Kendrick Lamar.

Prikazujući zajednicu poznatih Chanelovih ambasadora koje je fotografirao Karim Sadli, slike su odvažne i izražajne, spretno istražujući ideju naočala. Noseći niz kultnih okvira i novih stilova, zaštitna lica kampanje prikazuju trajnu privlačnost Chanela, gdje se odvažnost vizije susreće s elegantnom preciznošću. Svi prikazani okviri uravnotežuju Chanelove bezvremenske potpise s dizajnerskim štihom: hardver zahtijeva pažnju, dok oblici naginju retro siluetama koje istovremeno izgledaju moderno.

Nova Chanel kampanja za naočale
Nova Chanel kampanja za naočale
Nova Chanel kampanja za naočale
Nova Chanel kampanja za naočale
Nova Chanel kampanja za naočale

Kliknite na link za novu kolekciju Chanel naočala koje nosi poznati reper Kendrick Lamar.

Foto: Karim Sadli za Chanel

Učitati još
Zatvori