![Nova kampanja brenda Comma naglašava važnost zauzimanja za sebe](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Comma_Step-up-talk-10-1-1080x1298.jpg)
![Nova kampanja brenda Comma naglašava važnost zauzimanja za sebe](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Comma_Step-up-talk-8-1-scaled.jpg)
Kako osvojiti poslovni svijet u kojem vladaju muškarci, a istovremeno ostati žena koja uživa u svojim hobijima? Kako svakodnevno pomagati ženama da budu bolja verzija sebe? Koja je tajna jedne zadovoljne majke, poduzetnice i prijateljice? I konačno, kako se svaka od žena treba zauzeti za sebe? Ovo su samo neka od pitanja na koja su tri inspirativne dame – Vedrana Likan, Magda Milas i Suzana Štimac odgovorile na active talku koji je, pod palicom brenda Comma, održan u zagrebačkom prostoru kreacije Urania.
![comma](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Comma_Step-up-talk-8-768x528.jpg)
![comma](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Comma_Step-up-talk-7-768x1152.jpg)
Omiljeni modni brend poznat po modernom dizajnu, elegantnim krojevima i kvalitetnim materijalima, svojom novom kampanjom naglašava važnost zauzimanja za sebe. Pod nazivom „Step up for yourself“, Commina modna priča stavlja žene na prvo mjesto i motivira ih da ruše predrasude te ono najvažnije – zauzmu se za sebe.
![comma](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Andela-Roncevic_Petra-Jagodic_Morena-Pavic_Ana-Vladusic_Dora-Jagodic-768x989.jpg)
Povodom predstavljanja iste, okupili su tri sjajne žene koje nisu odustale od svojih stavova, koje se za sebe jasno zauzimaju svaki dan i koje su u ugodnom razgovoru s moderatoricom Janom Fabijanić otkrile jako puno „malih tajni“ uspješne, sretne i zadovoljne žene. Vedrana Likan, uspješna poslovna žena koja stoji iza niza projekata s naglašenim humanitarnim karakterom i Suzana Štimac, trenerica koja je popularizirala ranojutarnje treninge na zagrebačkoj fitness sceni i na taj način aktualizirala snagu svake žene te Magda Milas diplomirana ekonomistica i stručnjakinja za fintech koja jako dobro zna što znači izaći iz zone komfora i postati sportska pilotkinja, u opuštenom ženskom razgovoru dokazale su da je svaka žena posebna te s brojnom ženskom publikom, koja ih je predano slušala i podržala, podijelile sve svoje borbe, ali i pobjede…
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Jana-Fabijanic-768x1047.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Vedrana-Likan-768x1013.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Suzana-Stimac_Magda-Milas_Jana-Fabijanic_Vedrana-Likan-768x971.jpg)
Ovom kampanjom slave se sve one žene koje se bore, koje ne odustaju i koje shvaćaju da su druge žene saveznice, a ne suparnice. Popularna modna marka koja prati stil žena i osluškuje njihove potrebe opet je iznova dokazala da je više od same odjeće te da nije brend koji samo priča, već da je njegova predanost jasno vidljiva.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Comma_Step-up-talk-9-768x935.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Comma_Step-up-talk-10-768x923.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Ida-Lovrinmarketing-manager-s.Oliver-za-HR_Janja-Hojs-marketing-manager-Comma-za-HR-i-SLO_Katja-Janko-Puh-voditeljica-s.Oliver-za-regiju-768x967.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Ivona-Hemen_Iva-Miletic-768x1078.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/11/Comma_Step-up-talk-5-768x516.jpg)
Sa snažnom porukom o važnosti zauzimanja za sebe, ponovno jasno daje do znanja da su žene, sa svim svojim emocijama, iskustvima, snagama i slabostima – vječna inspiracija i nenadmašna motivacija, a na panelu koji je na kraju osvojio same ovacije publike poslala se vrlo jasna poruka – „Žene, djevojke, kolegice, prijateljice, dame, ostanite snažne, ženstvene, samouvjerene, uspješne i zadovoljne te se nikako nemojte zaboraviti zauzeti za sebe – to je najbolje što možete učiniti!“
Foto: PR