Nova Comma kampanja pomiče modne granice
Nova Comma kampanja pomiče modne granice

Nova Comma kampanja pomiče modne granice

Nova Comma jesensko-zimska kampanja STEP UP FOR YOURSELF potiče svaku ženu da svoj život oblikuje prema svojim zamislima, željama i mogućnostima. Da bismo to postigle, važno je da se žene međusobno podupiru, stanu jedna uz drugu jer samo zajedničkom snagom možemo doći do cilja. Svaka žena ima svoju priču o putu do vlastitog uspjeha i snazi kojom se zauzela za sebe. Kampanju predstavljaju Lauren Wasser, Danielle, Lashley, Maya Stepper i Mini Anden. Kampanja je snimana u Rimu, gdje su odabrani predstavnici dali i intervju o svom putu do vlastitog uspjeha.

Lauren Wasser, zaštitno lice kampanje, američki je model, aktivistica i sportašica. Prije deset godina Lauren je izgubila obje noge zbog sindroma toksičnog šoka. Početne strahove i brige 34-godišnjakinja uspjela je ostaviti iza sebe vjerom u sebe. Njezine zlatne protetičke noge su zaštitni znak, a njezina snažna karizma i osobnost čine je uzorom mnogim ženama.

Shvatila sam koliko sam jedinstvena i posebna, to je ono što me dijeli od toga da samo postojim. Za nju KORAK ZA SEBE znači vjerovati u sebe. Danielle Lashley svoju supermoć dobiva iz toga što je majka: “Moja supermoć je biti mama i biti sposobna odgojiti svog sina da bude najbolja osoba koja može biti.” Živi od manekenstva, iako je jako zaposlena, voli svoj posao i jako mu je zahvalna.

Za Danielle, STEP UP FOR YOURSELF znači držati se svojih vrijednosti, preuzeti odgovornost i biti jak za vlastitu obitelj. “Volim se zalagati za ono što smatram ispravnim”, ponosno dodaje.

Mini Anden je 44-godišnja popularna manekenka. Njezino životno načelo je činiti ono što je ispravno: „STEP UP za mene znači da činiš ono što misliš da je ispravno, da se ne zadovoljavaš prosjekom, već uvijek težiš biti bolji, imati više znanja, osjećati bolje, iskusiti više, vidjeti svijet, izazvati sebe i ne dopustiti si stati kad se čini da je teško.” Mini vjeruje da si slobodan kada ostvariš svoje snove. Kaže da moraš slušati svoje tijelo – kako fizički i mentalno: “Moj generalni savjet ženama je da ne zaborave na sebe. Uvijek sam bila okružena životinjama, jako ih volim jer su nepristrane. Uče nas suosjećanju, bezuvjetnoj ljubavi i uživanju u životu ovdje i sada. “

Maya Stepper najbolje se osjeća kada može biti ono što jest, autentično. Ne uspijeva uvijek u manekenstvu, pa joj treba ravnoteža u privatnom životu. Pravi je borac, kaže da se uvijek nekako probijala kroz život, nikada nije odustajala, zato je prijatelji zovu “Željezna Maja”.

Kako bi napunila baterije i opustila se voli se baviti kreativnošću i umjetnošću – neka vrsta meditacije koja joj daje povlačenje u vlastiti svijet. Majina snaga je ona sama, kaže da je potrebno uvijek iznova misliti na sebe i ne biti poražen vanjskim kritikama.

Kolekcija Jesen/Zima Comma podržava smjernicu STEP UP OUT YOURSELF. Kampanja predstavlja različite stilove, kombinira različite materijale i boje, što ženama daje slobodu izražavanja, razvija njihovu osobnost i stil. Svestranost je ključna riječ, a rezultat je uzbudljiva igra kontrasta.

Materijali se kreću od ležernog baršuna i grubog pletiva do plemenitog satena. U međuvremenu, svijet boja definiran je novim neutralnim bojama: nježnim sivim tonovima, plavom u boji ledenih kristala, bež, bobičastim bojama i, naravno, vječnom crnom. Monokromatski izgled ostaje u trendu i ove sezone.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori