

Nakon nove kolekcije prikazane u Parizu, Celine bi vrlo lako i brzo opet mogao postati it brend
Celine revija održana u Parizu u njihovem sjedištu, na adresi 12 Rue Vivienne, najavljuje proljeće u kojem maksimimalizam i minimalizam postaju jedno. Debitantska kolekcija Michaela Ridera, koji je radio u Balenciagi i Ralph Laurenu, nije razočarala. Dapače – Celine bi ovom kolekcijom mogao postati jedan od poželjnijih brendova.
Chanel revija: Povratak korijenima uz moderan pristup
Rider je i sam izjavio da ovom kolekcijom želi odati počast svojim prethodnicima. To su Hedi Slimane i Phoebe Philo, kreativni direktori koji su svojom vizijom zauvijek promijenili Celine, ali i cijelu modnu industriju. Slimane je bio takozvani bad boy mode, ali ujedno i iznimno respektabilan dizajner. Philo nerijetko nazivaju “mamom Celinea” i veličaju njen rad. Philo nekada djeluje kao jedna od nedodirljivih dizajnera – recimo, isti status je imao Karl Lagerfeld.





No, vratimo se na kolekciju. Vidi se da je Rider svoj zanat brusio u Ralph Laurenu, s obzirom na to da je Celine revija kombinacija nonšalantnosti, strogih linija, pariškog chica i ženstvenosti. Strukirani sako s nonšalantno zavezanom maramom i puno zlatnog nakita bi mogao postati hit styling za proljeće 2026. Osim toga, Rider je veliku pažnju stavio na dodatke i obuću. Recimo, čizme koje nalikuju na adidas Japan visoke tenisice su naš favoriti i nešto što nužno ne bismo očekivali iz Celine tvornice. Ali – Rider je to izvrsno implementirao u Celine kod.
Uz ovakvu debitantsku kolekciju, mislimo da Celine može mirno spavati. Brend koji je sinonim za pariški chic, dobio je kul, mladenačku notu, a pritom je zadržao svoj DNK. Čeka nas nova era Celinea kojoj se itekako veselimo.



Foto: Launchmetrics