Modni intervju: Casey Cadwallader o kolaboraciji H&M x Mugler i karijeri
Modni intervju: Casey Cadwallader o kolaboraciji H&M x Mugler i karijeri

Modni intervju: Casey Cadwallader o
kolaboraciji H&M x Mugler i karijeri

Casey Cadwallader je kreativni direktor modne kuće Mugler i dizajner o kojem se u posljednje vrijeme u modnim krugovima priča. Naime, dok iščekujemo dizajnersku kolaboraciju između Muglera i H&M-a koja će svjetlo dana ugledati 11. svibnja, odlučili smo popričati s čovjekom koji stoji iza ove kolekcije.

Studirao je arhitekturu prije nego što je počeo stažirati u Marc Jacobsu što je promijenilo njegovu karijeru iz arhitektonske u smjeru mode. Radio je gotovo 20 godina u dizajnerskim brendovima: Loewe, Narciso Rodriguez i Acne Studios prije nego što je došao na čelo Muglera 2018. godine. Suočio se s teškim izazovima i kao treći dizajner brend je vinuo u sami modni vrh gdje mu je i mjesto. Njegova impresivna karijera i promišljanja o modi su nas oduševila, a njegovo stvaranje obilježeno je i arhitekturom koja mu je prva ljubav. Što nam je rekao o sebi, Mugleru i kolaboraciji koja će ubrzo biti puštena u prodaju, saznajte u nastavku.

  •  Možeš li nam opisati kako je tekao tvoj put prema uspjehu. Jesi li kao student mogao zamisliti da ćeš karijerno ovako daleko dogurati?

Studirao sam arhitekturu na Sveučilištu Cornell u SAD-u i moda je tada bila vrlo daleki san – iako se sjećam, dok sam odrastao, gledao sam Muglerove emisije i glazbene spotove na TV-u i bio oduševljen njegovom vizijom. A modom sam se počela baviti tek kasnije, nakon stažiranja kod Marca Jacobsa. Nevjerojatno sam ponosan na sve što se dogodilo od tada, a ova kolekcija je zaista veliki trenutak, kako za mene, tako i za kuću Mugler.

To je lijepa prilika za razmišljanje o povijesti kuće i načinu na koji je rasla i razvijala se tijekom godina. Kad sam počeo raditi u Mugleru, znao sam da se želim vratiti duhu osnivanja Muglera, budući da je Thierry Mugler bio istinski spreman na rizik – netko tko je dao život jedinstvenom i nekonvencionalnom smjeru, bez obzira na trendove, i netko tko je dugo zagovarao raznolikost prije nego što je to bilo moderno. Stoga sam sretan što ova kolekcija spaja prošlost, sadašnjost i budućnost kuće, uključujući, uz suvremene dizajnere, neke rekonstrukcije komada iz 80-ih i 90-ih. Osjećam kao da je ovo pravi prijelomni trenutak za mene kao dizajnera i za Mugler kao modnu kuću.

Casey Cadwallader
Casey Cadwallader
  • S obzirom na to kako je tvoja prva ljubav arhitektura, koliko ona utječe na kreativan rad i rast u modi u tvom stvaralaštvu?

Arhitektura će uvijek imati veliki utjecaj na mene i mislim da se to vidi u mom radu. Moj proces je jako vezan uz tkaninu, o čemu definitivno govori arhitekt u meni: sve počinje s materijalom. Volim vidjeti i otkrivati ​​nove tkanine i teksture – mislim da možete vidjeti tu opsjednutost materijalnošću u ovoj kolekciji. Na odjeću također gledam kao na rad u stalnom razgovoru s tijelom – tako da je uvijek treba poboljšavati, a nikada ograničavati ili diktirati  i mislim da je ovaj pristup također vrlo inspiriran mojim arhitektonskim obrazovanjem.

Tijelo je polazna točka za većinu onoga što radimo, želimo da se naši korisnici osjećaju snažno, osnaženo, odvažno. Uživam igrati se s linijama tijela, ne samo im laskati, nego ih istinski slaviti, pa i poigravati se s njima, privlačeći pozornost na obline bokova, liniju ramena, mišiće i udove. Prilično je arhitektonski, a opet razigrano. Naši artikli u ovoj kolekciji poput odijela upravo tako vizualno komuniciraju.

Anne-Sofie Johansson, Casey Cadwallader
Anne-Sofie Johansson, Casey Cadwallader
  • Kako je tekao kreativni proces stvaranja za kolaboraciju Mugler x H&M, postoji li neki trenutak koji ti je posebno ostao u sjećanju?

Rad s H&M-om bio je stvarno ugodan proces. Započeo sam suradnju osvrćući se na povijest suradnje prijašnjih dizajnera i H&M-a. Stvarno sam odrastao gledajući ih i postali su kultni. Posebna prilika je zapravo ponuditi ljudima nešto što stoji u povijesti mode. Gledao sam prošle suradnje, poput one Albera Elbaza, koja je bila toliko vjerna Lanvinu, u smislu dizajna komada i onih s Versaceom i Margielom, od kojih sam zapravo kupovao komade u to vrijeme, a koji su zapravo bili komadi s potpisom ponuđeni svima.

Izvukao sam puno inspiracije iz tih ideja. Stoga sam bio nepokolebljiv da ovo mora biti pravi Mugler – ništa kompromitirano ili razvodnjeno. Zato je kolekcija toliko puna Muglerovih klasika i kultnih silueta. Za mene je izuzetan trenutak bilo snimanje kampanje jer sam želio da bude živahano, dinamično, pomalo ekscentrično – opet, vrlo Mugler. Sadrži remake Stardustovog hita iz 1998. ‘Music Sounds Better With You’, pjesme koju sam oduvijek volio, a koja govori o zajednici, prijateljstvu i zabavi. Sve to vidim kao odavanje počasti kulturnoj važnosti kuće, u svijetu plesa, glazbe, performansa, klupske kulture, i svemu što je modna kuća Mugler uvijek slavila. Jako sam ponosan na to kako je ispalo.

Mugler
  • Koliko teško je bilo prilagoditi modni identitet Mugler kuće za high street brend?

Bio je to zapravo iznenađujuće gladak proces i H&M tim mi je dao nevjerojatnu podršku. Mislim da postoji zajednički sustav vrijednosti između H&M-a i Muglera – objema modnim kućama je jako stalo do inkluzivnosti i do osporavanja ideje o tome za koga bi visoka moda trebala biti i koga se može pozvati u svijet mode i stila. Tako da sam od početka osjećao razumijevanje. Kao što sam rekao gore, znao sam da ovom kolekcijom mora dominirati Mugler DNK tako da svi komadi odaju počast siluetama i oblicima iz naših kolekcija za piste, ali su istovremeno prilagođeni za H&M.

Izazov nam je bio uzeti naše kultne komade kao što su haljine, traperice ili bodije i proizvesti ih u potrebnom opsegu i po odgovarajućoj cijeni te s najodrživijim mogućim tkaninama. Jedan od načina na koji smo to učinili bio je tako da smo pažljivo razradili koji su detalji bitni, a koji bi se mogli ukloniti kako bi stvari bile jednostavnije. U tom smislu smanjili smo detalje poput šavova ili broja vezica i čvorova na haljini. Tako smo uspjeli napraviti uistinu prekrasne komade, koji ni na koji način nisu kompromis, a dolaze po pristupačnoj cijeni.

Casey Cadwallader, Ann Sofie-Johansson
  • U novoj kolekciji imamo prvi puta i Muglerovu mušku kolekciju. Kako si zamislio da se nose ovi komadi i za koga su namijenjeni?

Muška kolekcija sastoji se od kultnih Muglerovih odjevnih predmeta poput kožnih komada, traperica i drugih obrađenih traper komada, poput jakni s podstavom. Također imamo mnogo krojeva koji se mogu nadopuniti nekim od senzualnijih, razigranijih komada u kolekciji, poput prozirnih mrežastih majica s našim prepoznatljivim printom zvijezda ili nekim od naših majica s korzetom.

Tu su i mnogi komadi iz linije modnih dodataka koji se mogu nositi i posuđivati ​​bez obzira na spol, poput sjajnog skulpturalnog nakita, koji bi izvrsno izgledao na muškarcima. Što se tiče toga kome su komadi namijenjeni, ovu kolekciju zaista vidim na različitim ljudima, tako da nemam nekog konkretnog na umu. Mislim da se može dobiti osjećaj različitosti iz kampanje jer je posveta zajednici i inkluzivnosti. Mislim da će kolekcija dobiti pravi touch kada se kupi i počne nositi na razne načine. To i jest bogatstvo mode da svatko neki modni detalj uklopi u svoj osobni stil.

Foto: Profimedia, H&M.

Učitati još
Zatvori