

Svjetski mediji ističu uspjeh brenda Borboleta koji je transformirao segment affordable jewelryja
Borboleta, brend koji je prije 13 godina pronašao svoju nišu na domaćem i svjetskom tržištu, jer je od samog početka baziran na nakitu od srebra na svilenom koncu, danas slavi globalni uspjeh.
Ovaj inovativni modni brend, poznat po svom prepoznatljivom stilu i pristupačnoj cjenovnoj kategoriji, osvojio je srca fashionistica i trendseterica širom svijeta, postavši sinonim za poklon i jedan od vodećih brendova nakita u segmentu affordable jewelry.
O Borboleti pišu Yahoo Finance i Business Insider
Uspjeh Borbolete prepoznali su i najutjecajniji svjetski mediji. Yahoo Finance i Business Insider prenijeli su njihove vijesti o rastu i širenju brenda, posebno istaknuvši najnoviji korak – otvaranje ekskluzivnog Atelier studija. U tom butiku, smještenom u centru Zagreba, nalazi se samo niche artisan nakit od zlata i dijamanata, kreiran od vrhunskih umjetnika i zanatlija, a koji odiše unikatnošću i vrhunskom kvalitetom.
Borboleta je tijekom godina osvojila brojne celebrity zvijezde, uključujući Kendall Jenner, Paris Hilton i Jennifer Aniston, koje su favorite nosile na crvenom tepihu i u svakodnevnim prilikama. Ovaj brend je također obilježio desetogodišnjicu uspješnog rada nezaboravnom kampanjom u kojoj su sudjelovale poznate influencerice i domaće uspješne poslovne žene poput Ive Radić, Tatjane Dragović i Teute Mesaroš.


Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Jedva čekamo novosti iz brenda
Osim što je vizualnim identitetom i atrateškim pozicioniranjem zauzela svoje mjesto na modnoj sceni, Borboleta je surađivala s nizom uglednih umjetnika i slikara, među kojima su Saša Šekoranja, Nenad Sovilj te Zita i Klasja. Te suradnje dodatno su istaknule umjetnički karakter brenda, a njegov uspjeh dodatno se afirmirao kroz partnerske projekte s globalnim korporacijama kao što su UNICEF, Coca-Cola, Rimac Automobili, Ultra i L’Oréal.
Osnivačica i direktorica Borbolete, Tajana Lisičar, najavila je kako već radi na novim, uzbudljivim suradnjama iz područja umjetnosti i mode, o čemu će uskoro prvi izvijestiti Journal. Upravo njezina vizija i snažan rad cijelog Borboleta tima na razvoju brenda omogućili su Borboleti da postane prisutna na svjetskoj sceni i trajno unese inovacije u segment nakita.
Borboleta danas simbolizira spoj umjetničke inspiracije, dostupnosti i luksuza, a njezina priča i dalje se uspješno nastavlja. Mediji poput Yahoo Finance i Business Insider potvrđuju da je ovo brend koji će i u budućnosti nastaviti osvajati srca kupaca i trendsetera diljem svijeta.
Borboleta Artisan kolekciju pronaći ćete u Masarykovoj 12 u Zagrebu, a ostatak ponude Borboleta nakita možete kupiti i online na www.borboleta.co.

