Beogradski brend People Like us stiže u Hrvatsku, a Sandra nam je otkrila sve detalje

Beogradski brend People Like us stiže u Hrvatsku, a Sandra nam je otkrila sve detalje

Brend s beogradskom adresom, People Like us, ime je za koje sigurno zna svaka žena koja na prvo mjesto stavlja osobnost, kvalitetu, osjećaj slobode, ali i vječnu eleganciju. Sandra, koja stoji iza brenda, sama je prava inspiracija za bezvremenski stil, a ukoliko se još niste upoznali s njezinim radom, sada nećete morati posezati do Beograda.

Sandra iz People Like Us

People Likeu us svoju je priču prije nekoliko godina započeo luksuznim kimonima, a Sandra je zatim taj stil prenijela i na niz drugih komada, od jakni, majica, hlača. Sve što People Like us radi je ‘flowy’, ležerno, slojevito, ali istovremeno senzualno i sa stilom. Osim toga, radi se o vrhunskim materijalima, a svaki komad posebno je osmišljena priča u koju je utkano puno pažnje i ljubavi. Na njihovom Instagram profilu možete otkriti modele za aktualnu proljetnu i ljetnu sezonu, a sa Sandrom smo razgovarali o viziji brenda i aktualnim planovima za Hrvatsku!

Za žene koje ne prate trendove već su vjerne svom osobnom stilu

Pratimo vas od samih početaka. Upravo ste predstavile svoje ljetne komade za aktualnu sezonu. Odakle inspiracija, kako za aktualne komade, tako i općenito za cijeli koncept i stil odjeće koji kreirate?

Hvala vam. Veoma sam zahvalna što prepoznajete našu viziju, smjer i estetiku. Inspiraciju za cijeli koncept, stil, kao i za svaki novi komad pronalazim duboko u sebi, stalnom osobnom razvoju i vječnoj potrazi za onim najsjajnijim, unutar sebe, za ‘zlatom’. Misija brenda People like us je upravo ta, da kroz životni stil i komade koje kreiramo i proizvodimo prenesemo poruku da je sve u nama. Da možemo puno više nego što zamišljamo. Svako naše pakiranje nosi poruku koja glasi: ”Finally. Deep down within yourself. You have found it.” Žene je prepoznaju otvorenog srca.

Kolekcija za ovo ljeto

People Like us svakako dokazuje da je jedino stil vječan, kao i kvalitetni, uvijek nosivi, komadi kojima se možemo stalno vraćati. Koja bi bila tvoja definicija stila?

Zanimljivo mi je kreirati komade koji su nosivi, udobni i ležerni, a u isto vrijeme žena izgleda stilizirano i otmjeno u njima. Jako sam ponosna na činjenicu da je svaki komad rađen s puno ljubavi i s posebnom pažnjom na svaki detalj, tako da što se tiče kvalitete taj dio je bio presudan, kako bi uopće započeli cijeli proces. Odabir najkvalitetnije svile, vune i kašmira govore o vječnom i bezvremenskom stilu, važnosti materijala, koji pada niz tijelo žene, stvarajući cjelinu bez granica.

Možeš li nam otkriti malo više o ljetnim komadima, što ste zamislile, na što se fokusirale?

Zamislila sam autentičnu ženu, koja živi svoj san, možda negdje baš pored mora. Dan započinje meditacijom, svojim ritualima i stvaranjem koje je ispunjava,. Ženu koja je senzualna, spontana u svom izražaju, odjevena u svilene komade i uživa u svojoj nježnosti i seksualnosti. Takva žena uvijek sija, a ako nosi komad People like us, koji na sebi ima naš prepoznatljiv zlatni detalj da je podsjeti da je ona kreatorica svog života, onda je to najljepša kombinacija koju možemo zamisliti.

O dolasku na hrvatsko tržište

Tajna koju otkrivamo danas je ta da stižete na hrvatsko tržište, u kojem smislu, imate li već kreiran koncept?

Jako se veselim našoj turneji po Hrvatskoj koju započinjemo u Zagrebu. Nakon toga slijede pop up koncepti na divnim lokacijama među kojima su renomirani dizajnerski hoteli i galerije na moru. Tom prilikom ćemo se upoznati s novim klijenticama i razmijeniti energiju, ljubav i viziju. Pratite nas na našim društvenim mrežama gdje ćemo objavljivati datume i lokacije. Uz to, u potrazi smo za već postojećim concept dućanima koji već surađuju s brendovima poput nas.

Sve više i više žena iz regije bira lokalnu proizvodnju i brendove, primjećuješ li i ti to više posljednjih godina?

Da, primjećujem. I taj novi pokret mi se sviđa jer pokazuje da imamo jako uporne i vrijedne žene koje vjeruju u svoje vizije. Za taj put potrebno je puno ljubavi, rada, discipline, svjesnosti i kontinuiteta u realizaciji ideja. No, ako je misija moćna, onda su i dani ljepši, a izazovi lakši. I odustajanje nije opcija.

Je li pandemija imala utjecaj na vaš biznis i kako ste se nosile s time?

Imala je i to pozitivan! Sjećam se da smo u veljači, pred samu koronu, predstavile Vanilla majicu sa zlatnim natpisom ‘I am the light of my soul’, ne znajući što nas čeka. Kako je taj model nastao iz kimono forme, idealan je za poslovne žene, no kako je došla korona i rad od kuće, on je bio odličan izbor i za zoom sastanke iz dnevne sobe jer su žene u njemu i dalje izgledale lijepo i elegantno. Tako da nam je u to vrijeme naglo porasla online prodaja.

Preselila si se u Hrvatsku, gdje točno i u čemu uživaš ovih dana? Imaš li već neka omiljenja mjesta?

Ljubav me dovela na Kvarner gdje uživam u raznolikosti prirode, moru, ali i snijegu na vrhovima Velebita I Učke. Savršena je kombinacija uklopiti u cjelinu Beograd i Hrvatsko primorje. Hrvatska gastronomija i vinska scena, kao i povijest, kultura i umjetnost djeluju na mene vrlo inspirativno. Ipak, sve kreće i završava s ljudima, a moja su iskustva pozitivna, topla i ispunjena međusobnim davanjem i razumijevanjem.

Učitati još
Zatvori