Popularni zagrebački shopping centar za jesen je pripremio novitete koji mijenjaju iskustvo kupovanja
Popularni zagrebački shopping centar za jesen je pripremio novitete koji mijenjaju iskustvo kupovanja

Popularni zagrebački shopping centar za jesen je pripremio novitete koji mijenjaju iskustvo kupovanja

Arena Centar ove jeseni donosi svježu energiju i novi život uz kampanju pod nazivom „Nova igra. Tvoja pravila.“ Ovaj dinamični koncept poziva na hrabrost, autentičnost i slavlje malih, ali važnih pobjeda, donoseći kobalt-plavu boju kao snažan vizualni znak, simbol vitalnosti, pokreta i stila.

Nova igra, tvoja pravila“ nije samo još jedna sezonska kampanja ili najava novih modnih kolekcija, već poziv na aktivan i inspirativan pristup životu u kojem svatko može biti pobjednik vlastitih izbora i izazova. Motivi vode, energije i snage prožimaju cijeli koncept, ističući važnost pokreta, optimizma i kreativnosti u svakodnevici.

Arena Centar

Spoj mode, sporta i gastronomije

Jesenska kampanja predstavlja ponudu Arena Centra spajajući modu, sport i gastronomiju kroz prepoznatljive tematske poruke: „Back to Fearless Fashion“, „Back to Your Personal Best“, „Back to Victorious Moments“ i „Back to the Taste of Victory“, poruke koje slave autentičnost, samopouzdanje i strast.

Arena Centar tako dodatno potvrđuje da je više od premium shopping destinacije, prava urbana arena za život, kreativnost i zajedništvo.

Arena Centar
Arena Centar

Suradnja s renomiranim fotografom

Posebnu dimenziju kampanji daje suradnja s renomiranim modnim fotografom Tibijem Clencijem, uz podršku britanske agencije AL Marketing Communications te hrvatske Pink Moon kreativne agencije, poznatom po svom emotivnom i sofisticiranom vizualnom rukopisu te bogatom iskustvu u radu sa svjetski poznatim brendovima. Snimanja kampanje su realizirana na autentičnim, vanjskim lokacijama, što dodatno doprinosi suvremenosti i snažnim porukama vizuala čiji je fashion couture vibe neprikosnoven.

Kreativni koncept grupacije NEPI Rockcastle, vodećeg vlasnika i upravitelja trgovačkih centara u srednjoj i istočnoj Europi, uspješno je lansiran u četiri zemlje i sedam premium lifestyle centara. S novom kampanjom u Arena Centru, mreža se širi na pet zemalja i osam centara. Grupacija upravlja portfeljem vrijednim više od 8 milijardi eura, koji obuhvaća 60 nekretnina u osam zemalja regije.

Arena Centar
Arena Centar

Event u Arena Centru

Da sve ne ostaje samo na riječima i slikama, Arena Centar predstavlja i dinamičan event „Nova igra. Tvoja pravila.“ Aktivacija koja donosi jedinstvenu priliku za posjetitelje da iskuse inovativni jesenski koncept kroz interaktivnu kobalt-plavu zonu bogatu modnim, sportskim i gastronomskim trenucima.

Na event zoni će posjetitelji moći sudjelovati u Treasure hunt igri putem loyalty aplikacije „Arena SPOT“ te imati priliku za osvajanje vrijednih nagrada. Ukratko, najbolji trenuci tek dolaze, a „Nova igra“ je već u tijeku i poziva sve da igraju hrabro, budu autentični i pokažu svoj stil.

Arena Centar
Arena Centar

Promo
Foto: PR

Učitati još
Zatvori