

Stavite ovaj brend na radar: Modni trio unutar H&M grupacije sada dijeli istu online stranicu
Tri brenda, jedna adresa:Monki, Weekday i Cheap Monday sada su pod istim (web shop) krovom. Ako ste nedavno pokušali kupovati online svoje omiljene komade s potpisom Monki, Weekday ili Cheap Monday, možda ste primijetili malu promjenu. Sve tri modne kuće sada dijele jednu zajedničku web platformu. Ali ne brinite, i dalje možete istraživati svaki brend zasebno, u svom prepoznatljivom stilu. Iako su se spojili na online web shopu, njihova estetika, duh i vizualni identitet ostaju nepogrešivo različiti.
Ova novost dolazi kao odgovor na sve veću potrebu za jednostavnijim i bržim korisničkim iskustvom u online kupovini, ali i kao svjež način predstavljanja tri modna pravca koja, iako dijele sličnu ciljnu skupinu, govore različitim stilskim jezikom. I dok neki brendovi iz H&M grupacije tonu u monotoniju masovne produkcije, ovaj modni trojac i dalje odolijeva standardizaciji, i to prilično uspješno. A mi ih zato sada, u slučaju da već niste čuli za njih, predstavljamo u tjednoj rubrici Stavite ovaj brend na radar.
Weekday: Urbana uniforma Z generacije
Najpoznatiji među njima, Weekday, već je godinama go-to adresa za sve koji preferiraju opušten, ali promišljen stil. Brend je proslavljen zahvaljujući svojoj ležernoj silueti, neutralnoj paleti i sposobnosti da suptilno uhvati duh vremena, bez da ikada izgleda kao da se previše trudi.
U fokusu su oversized krojevi, kvalitetni basic komadi, jakne koje izgledaju kao da su posuđene iz ormarā skandinavskih arhitekata i traperice koje uspijevaju biti istovremeno trendi i bezvremenske. Weekday je modni minimalizam s dozom street stava, a publika mu se s razlogom vraća – jer stil ovdje nikad ne dolazi na račun komfora.
Monki: Kada razigranost susretne trendove
Za razliku od Weekdaya koji koketira s normcore estetikom, Monki je razigrana buntovnica koja se nikad ne boji boje, uzorka ili modnog statementa. Njihova ponuda pršti vibrantnim tonovima, Y2K inspiracijama, lepršavim siluetama i silnim “it girl” komadima koji su kao stvoreni za Instagram feed. Monki prati trendove, i to religiozno, ali ih interpretira na svoj način: s puno duha, zaigranosti i ženstvene snage.
Monki komadi često nose poruke body positivityja, samopouzdanja i različitosti, što ga čini savršenim brendom za generaciju koja više ne želi birati između stila i stavova. Ako ste ikada tražili savršen party top, suknju s printom koja diže raspoloženje ili torbu koja će dobiti više komplimenata od bilo kojeg high-end komada, Monki vas neće razočarati.
Cheap Monday: Povratak grungy klasici
Iako je neko vrijeme bio u hibernaciji, Cheap Monday se vraća s razlogom. Nekada kultni brend poznat po svojim skinny trapericama (i logu s lubanjom), Cheap Monday je oduvijek bio edgy odgovor na mainstream. Njihova nova kolekcija, iako svedena, ne bježi od svog korijena. Pomalo grunge, pomalo boho, ponekad čak i pomaknutog dizajna koji ne igra na sigurno.
Cheap Monday je kao modni underdog – nije za svakoga, ali tko ga razumije, ne skida ga sa sebe. Savršen za mlade djevojke koje žele pokazati stav bez riječi, koje se ne boje nositi oversized blejzer s ripped trapericama i koje znaju da estetika ne mora uvijek biti ‘lijepa’ da bi bila moćna.

Tri brenda, tri stila: pristupačna moda koja ne izgleda dosadno
Iako su sada objedinjeni na istoj platformi, Weekday, Monki i Cheap Monday ne gube svoju osobnost – upravo suprotno. Zajedno čine modni trojac koji pokriva širi spektar stilskih potreba mladih ljudi koji žele nešto više od uniformiranih kombinacija koje viđamo na svakom koraku.
Ono što ih dodatno izdvaja je pristupačna cijena. U vremenu kad high street scena sve više koketira s luksuznim cijenama, ovaj trojac uspijeva zadržati razumne iznose bez kompromisa po pitanju estetike. Nisu generički kao Zara, ne igraju na sigurno kao Mango i ne robuju “clean girl” stilu kao H&M. Oni stvaraju prostor za individualnost, za isprobavanje, za eksperimentiranje, a pritom ostaju pristupačni.
U eri sve jače homogenizacije high street mode, Monki, Weekday i Cheap Monday donose svježinu i jasno definirane modne identitete. I iako su sad ujedinjeni na istoj web adresi, još uvijek imate slobodu odabrati onaj stil koji najviše odgovara vašem raspoloženju, osobnosti ili jednostavno.
Foto: Weekday