

Modna ponuda na domaćoj i globalnoj sceni uvelike se oslanja na nekoliko provjerenih adresa – Zara, H&M, Mango i slični high street brendovi postali su nezaobilazna stanica za svakodnevni shopping. I premda nude trendi komade koji odgovaraju različitim stilovima i budžetima, često se dogodi da svi na kraju izgledaju vrlo slično. Upravo iz tog razloga smo kreirali rubriku Stavite ovaj brend na radar. Mjesto gdje svakog tjedna predstavljamo manje poznate, ali iznimno zanimljive modne brendove.
Jedan od njih je Dissh, australski modni brend koji nas je osvojio promišljenim dizajnom, profinjenim krojevima i estetikom koja podsjeća na Massimo Dutti, ali u još raznovrsnijem i suvremenijem izdanju. Idealan je izbor za sve one koji cijene jednostavnost, kvalitetu i suptilan luksuz.
Brend s jasnom vizijom
Modni brend Dissh je osnovan 2001. godine u Australiji kao obiteljski brend iza kojeg stoje dvije generacije žena – majka Maree i kčer Lucy. Pokrenula ga je majka Maree Henry, a od 2020. godine vođenje preuzima upravo Lucy Henry-Hicks, koja danas ima ulogu izvršne i kreativne direktorice. Pod njezinim vodstvom, Dissh prolazi kroz značajnu transformaciju – prelazi na održiviji model poslovanja, oblikuje prepoznatljiv dizajnerski identitet i širi se na globalno tržište.
Modni brend Dissh stavlja naglasak na odgovornu proizvodnju, prirodne materijale i dizajn koji nije podložan sezonskim promjenama. Kolekcije se osmišljavaju u Australiji i razvijaju unutar brenda, s ciljem dizajniranja komada koji nadilaze trenutne trendove. U središtu njihove filozofije nalazi se ideja da se dobar stil ne mora prilagođavati svakom novom valu mode, već da može trajati – i estetski i kvalitetom.
Estetika za ljubitelje tihe elegancije
Dissh njeguje stil koji se može opisati kao sofisticiran, ali nenametljiv. Njihove kolekcije sastoje se od pročišćenih silueta, neutralne palete boja i materijala koji vizualno djeluju luksuzno, ali zadržavaju praktičnost i nosivost. Lan, pamuk i drugi prirodni materijali dominiraju kolekcijama, dok su krojevi kreirani tako da pašu različitim ženskim građama tijela ali i stilovima. Bilo da je riječ o poslovnom, svakodnevnom ili opuštenom odmoru.
Brend će se osobito svidjeti onima koji inače kupuju u Massimo Duttiju, J.Crewu ili COS-u. Riječ je o sličnom modnom jeziku, no s dodatnom dozom australijskog senzibiliteta i lakoće. Dissh ne gradi identitet na upečatljivim logotipima ni agresivnim trendovima. Umjesto toga, njeguje ideju da stil može biti tih, a opet izuzetno primjetan.
Zašto Dissh zaslužuje pažnju?
Ono što Dissh izdvaja na sceni je dosljednost. Kako u estetskom smislu, tako i u pristupu dizajnu. Njihovi komadi nisu osmišljeni da traju jednu sezonu, već godinama. Iako se trendovi ne ignoriraju, jasno je da kolekcije ne ovise o njima. Fokus ostaje na funkcionalnosti, dugovječnosti i stilu koji ne podliježe vremenu.
Zanimljivo je i da brend Dissh prati velika popularnost među svjetskim modnim influencericama koje njihove komade vješto kombiniraju. Bilo kao kontrast maksimalističkim lookovima ili u potpunosti monokromatske, minimalističke kombinacije. Upravo ta fleksibilnost, da se svaki komad može interpretirati na različite načine, još je jedan pokazatelj promišljenog i relevantnog dizajna.
Za sve koji žele proširiti garderobu komadima koji odišu elegancijom, ali su istovremeno moderni, funkcionalni i nosivi bez obzira na sezonu, Dissh je brend koji vrijedi staviti na radar. Posebno jer dokazuje da održivost, estetika i svakodnevna nosivost mogu postojati u istom komadu odjeće.
Foto: Dissh, Instagram (@dissh )