![Statement majice koje će ovog proljeća govoriti umjesto vas](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/T-shirt-street-style.jpg)
Majice s printom i isprintanim porukama možda nisu novost, ali u posljednjih nekoliko sezona aktualnije su no ikad i definitivno izgledaju najbolje dosad. Na velika vrata ponovno su se vratile zahvaljujući Diorovoj dizajnerici Mariji Graziji Chiuri, koja je prije par sezona za Dior kreirala ultimativne T-shirteve s feminističkim natpisima. ‘We should all be feminists’ i ‘Why have there been no great women artists?’, samo su neke od poruka koje su krasile ove chic bijele i prugaste majice, koje je cijela modna zajednica prigrlila, pa od tada gotovo da i nema street style izvještaja na kojem ne spazimo jedan od ovih modela.
Povijest statement majice
Lansirajući feminističke majice, Maria Grazia Chiuri na neki je način povezala politiku i svakodnevnu modu, a od tada su to nastavili činiti i drugi brendovi. No, politički motivirana moda u obliku slogana na majicama seže ipak nešto dublje u prošlost, točnije do 60-ih godina prošlog stoljeća kada su se upravo ovi odjevni komadi koristili za slanje suptilnih poruka. Prvi je to u 60-ima činio jedan londonski dućan koji je prodavao majice sa sloganima inspiriranima Disneyjevim crtićima, a samo desetljeće kasnije legendarna dizajnerica Vivienne Westwood odvela je priču u novom smjeru sa svojim politički motiviranim T-shirtevima.
Pravi hitom statement majice postale su u 80-ima, kada je predimenzionirane slogane na T-shirteve stavila dizajnerica Katharine Hamnett, vođena svojim političkim aktivizmom. Njene modele obožavali su nositi pop bendovi, a George Michael u majici s ogromnim natpisom ‘CHOOSE LIFE’ pojavljuje se u videu za pjesmu ‘Wake Me Up Before You Go Go’. Ovi svakodnevni komadi odjeće s potpisom Hamnett postali su doista sjajna stvar za prenošenje poruka na subliminalni način, koje su se u 80-ima ticale svega od AIDS-a do zaštite okoliša i njima se modna publika počela vezati uz određene inicijative do kojih im je stalo. No, isto tako, s vremenom su majice s printom i sloganima postale i laganijeg i zabavnijeg karaktera, pa ih danas viđamo u širokom spektru stilova.
Statement majice danas
Sigurno ste i sami zamijetili koliko su majice s printevima kultnih bendova poput The Rolling Stones, Iron Maiden, Joy Division, AC/DC, Guns’n’Roses i Pink Floyd popularne među trendsetericama posljednjih godina i kako svakom stylingu daju dozu rokerskog šika. A priča za sebe svakako su i majice koje krase natpisi na francuskom: budući da je modna zajednica trenutno fascinirana svime što ima veze sa stylish Francuskinjama, i ovi T-shirtevi s riječima poput ‘femme’, ‘l’amour’, ‘bon voyage’ i ‘merci’ trenutno su veliki hit koji ćemo intenzivno viđati na gradskim ulicama ovog proljeća.
Ono što ste oduvijek htjeli reći cijelom svijetu, a možda niste imali hrabrosti, sada definitivno možete napraviti uz statement majicu. Osim što će ona govoriti umjesto vas, također će izgledati odlično, a u to smo se uvjerili nakon što smo zavirili u aktualne kolekcije poznatih modnih brendova u zagrebačkom Arena Centru. Ponuda majica sa sloganima i raznim printevima bogatija je no ikad te smo u nastavku izdvojili 50 super modela za svaki dan i svaku vašu kombinaciju. Ovaj i sve ostale trendove koje za topliju sezonu donosi Arena Centar, provjeriti možete na www.arenacentar.hr/lookbook.
![Tally Weijl](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tally-Weijl.jpg)
Tally Weijl
![Tally Weijl](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tally-Weijl2.jpg)
Tally Weijl
![Tally Weijl](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tally-Weijl3.jpg)
Tally Weijl
![Tally Weijl](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tally-Weijl4.jpg)
Tally Weijl
![Tally Weijl](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tally-Weijl5.jpg)
Tally Weijl
![Tally Weijl](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tally-Weijl6.jpg)
Tally Weijl
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova6.jpg)
Terranova
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova7.jpg)
Terranova
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova8.jpg)
Terranova
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova.jpg)
Terranova
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova2.jpg)
Terranova
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova3.jpg)
Terranova
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova4.jpg)
Terranova
![Terranova](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Terranova5.jpg)
Terranova
![Pepe Jeans](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Pepe-Jeans.jpg)
Pepe Jeans
![Pepe Jeans](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Pepe-Jeans2.jpg)
Pepe Jeans
![Reserved](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Reserved5.jpg)
Reserved
![Reserved](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Reserved.jpg)
Reserved
![Reserved](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Reserved2.jpg)
Reserved
![Reserved](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Reserved4.jpg)
Reserved
![Reserved](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Reserved6.jpg)
Reserved
![Springfield](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Springfield5.jpg)
Springfield
![Springfield](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Springfield4.jpg)
Springfield
![Springfield](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Springfield3.jpg)
Springfield
![Springfield](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Springfield.jpg)
Springfield
![Mohito](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mohito.jpg)
Mohito
![Mohito](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mohito2.jpg)
Mohito
![Mohito](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mohito3.jpg)
Mohito
![Mohito](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mohito4.jpg)
Mohito
![Mohito](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mohito6.jpg)
Mohito
![Mohito](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mohito5.jpg)
Mohito
![Mango](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mango-11.jpg)
Mango
![Mango](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mango2-11.jpg)
Mango
![Mango](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mango3-8.jpg)
Mango
![Mango](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mango4-9.jpg)
Mango
![Mango](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mango5-8.jpg)
Mango
![Mango](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mango6-7.jpg)
Mango
![Mango](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Mango7-6.jpg)
Mango
![Tom Tailor](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tom-Tailor-majice.jpg)
Tom Tailor
![Tom Tailor](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tom-Tailor-majice2.jpg)
Tom Tailor
![Tom Tailor](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tom-Tailor-majice3.jpg)
Tom Tailor
![H&M](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/hmgoepprod-15.jpg)
H&M
![H&M](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/hmgoepprod-1-6.jpg)
H&M
![Tommy Jeans](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tommy-Jeans.jpg)
Tommy Jeans
![Tommy Hilfiger](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Tommy-Jeanse.jpg)
Tommy Hilfiger
![Liu Jo](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Liu-Jo.jpg)
Liu Jo
![Replay](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2015/03/Replay.jpg)
Replay
Foto: PR, IMaxTree