

Minimalistički dizajn i visoka kvaliteta: Ovi bezvremenski brendovi su super alternativa za COS
COS je već godinama jedan od onih brendova koji diktiraju capsule filozofiju odijevanja. Minimalistički dizajn, pažljivo krojeni komadi i kvaliteta koja traje više godina – to je njegova modna formula. Volimo ih zbog savršeno krojenih kaputa, pamučnih majica koje traju godinama i plavih košulja koje uvijek izgledaju besprijekorno. No, iako je COS bez konkurencije kad govorimo o toj čistoj, bezvremenskoj estetici, postoji cijeli niz drugih brendova koji dijele sličan dizajnerski pristup i nude komade koje jednako lako možemo zamisliti u svojoj garderobi. U nastavku izdvajamo nekoliko modnih brendova koji, poput COS-a, slave minimalizam, održivost i dugotrajnost, ali svaki s vlastitim karakterom i posebnom interpretacijom capsule filozofije.


Filippa K
Ako vam je estetika COS-a bliska, Filippa K će vam se svidjeti još više. Ovaj švedski brend već desetljećima utjelovljuje ono što nazivamo “tiha elegancija”. Spoj jednostavnosti, kvalitete i suzdržanog luksuza. U njihovim kolekcijama nećete pronaći upadljive uzorke ni jarke boje, već neutralne tonove, savršene krojeve i tkanine koje pristaju svakoj sezoni. Filippa K je sinonim za garderobu koja se ne mijenja pod utjecajem trendova, već s vremenom postaje sve bolja. Idealan izbor za one koji žele investirati u klasiku i izgraditi ormar koji će trajati godinama, s naglaskom na eleganciju, udobnost i svjesnu kupnju.




ASKET
ASKET je švedski brend koji od 2015. redefinira pojam minimalizma u modi, ne kroz trendove, već kroz trajnost, transparentnost i smislen odnos prema odjeći. Njihova filozofija počiva na ideji permanent collection – pažljivo osmišljenoj, ne sezonskoj liniji vječnih komada izrađenih isključivo u Europi, od prirodnih, obnovljivih i biorazgradivih vlakana. Svaki komad ima svoju priču, koja se može pratiti sve do farme na kojoj je sirovina uzgojena. ASKET vjeruje da odjeća nije potrošna roba, već dugoročna investicija u kvalitetu i vrijednosti koje traju. Od savršenog kroja i održive izrade do mogućnosti popravka i ponovne prodaje. Iza brenda stoje osnivači Jakob Dworsky i August Bard Bringéus. Oni svojim radom potiču svijest o tome da manje može značiti više. Kada biramo pažljivo, promišljeno i s poštovanjem prema ljudima i planetu.
Noyoco
Pariški brend Noyoco možda još nije dosegnuo popularnost COS-a, ali ide u tom smjeru, i to s puno svježijom, zelenijom energijom. Njihova filozofija temelji se na održivosti i recikliranju. Oni koriste viškove luksuznih tkanina kako bi stvorili nove kolekcije, a svaka proizvodnja ima svoj QR kod s detaljnim prikazom lanca opskrbe. Estetika brenda kombinira francuski chic i funkcionalni dizajn, dok su krojevi zamišljeni tako da prate pokret i stil života modernih nomada. Noyoco je poput malog laboratorija za inovativnu i odgovornu modu. Savršen modni potpis za sve one koji žele izgledati profinjeno, a živjeti svjesno.


Aiayu
U eri masovne proizvodnje, Aiayu djeluje kao osvježenje. Njihovo ime na jeziku Aymara znači duša, što savršeno opisuje filozofiju brenda. Ovaj danski brend spaja nordijsku estetiku s ručnim umijećem obrtnika iz Bolivije, Nepala i Indije. Svaki Aiayu komad izrađen je od prirodnih, nerazvijanih vlakana, pamuka, kašmira i vune, s posebnim poštovanjem prema materijalima i njihovom podrijetlu. Rezultat su odjevni predmeti koji odišu jednostavnošću i minimalizmom, ali nose priču i emociju.




Foto: ASKET, Filippa K, Aiayu, Noyoco, Instagram




