

Trend kojem se svi smiju uporno živi i dalje. Margiela je predstavio svoju inačicu “uništenih” tenisica
Ako smo išta naučili iz posljednjih nekoliko sezona, to je da moda više ne slavi savršenstvo. Pogotovo ako je riječ o tenisicama. Umjesto novog, publika voli modele koji izgledaju kao da su preživjeli deset godina svakodnevnog nošenja. Što tenisica ima veće tragove nošenja, to ih ljudi više žele i kupuju. U tom duhu, Maison Margiela je lansirao Loved to Death tenisice. Kao i kod Golden Goose modela, tako i kod ovih – mišljenja će biti podijeljena. Neki se nad ovim modelom zgražaju, a neki već biraju add to cart opciju.
Tenisice koje su redefinirale pojam luksuza
Trend “uništenih” tenisica i izlizanog looka ne jenjava. U svijetu u kojem luksuz sve češće izgleda neuredno, a “savršeno” više nije imperativ, jedan trend i dalje prkosi svim pravilima mode. A to su tenisice koje izgledaju kao da su preživjele trodnevni glazbeni festival. Sve je počelo kad su brendovi poput Golden Goosea i Balenciage redefinirali ideju luksuza. Njihove tenisice s ogrebotinama i mrljama postale su statement komad koji je, nekim čudom, zaživio. Golden Goose, koji je možda i najzaslužniji za popularizaciju tog izgleda, nije samo prodao tenisicu – prodao je priču. O bezbrižnom talijanskom ljetu, starim Vespa vožnjama i spontanosti. Cijena? Oko 500 eura – za tenisicu koja izgleda kao da je preživjela barem dvije generacije.


No, trend distressed modela smo imali priliku vidjeti i na najluksuznijem brendu današnjice, Chanelu. I to ne na tenisicama, već na torbama. S obzirom na to da i oni najveći nisu ostali imuni na ovaj trend, čini nam se da bi ti modeli mogli prerasti pojam trenda i postati kultni, bezvremenski komad. Glenn Martens se koristio istom logikom za suradnju s H&M-om, gotovo svi komadi izgledaju iznošeno. I garantiramo da će cijela kolekcija biti rasprodana u rekordnom roku.
Ovakav pristup obući je zapravo srž kuće Margiela
Tenisice su redizajn kultnih Chuck 70 Converse modela. Na prvi pogled, Loved to Death tenisice izgledaju “istrošeno”, s oguljenim slojevima kože, ogrebotinama i izblijedjelim bojama, ali iza toga stoji vrhunski zanat i konceptualni pristup koji je Margiela oduvijek gurao naprijed. Ove tenisice ručno su obrađene kako bi dobile autentičan, gotovo vintage izgled, iako su potpuno nove. Riječ je o dekonstrukciji luksuza, što je zapravo srž brenda, ali i standardni belgijski pristup modi.
Tenisice dolaze u dvije verzije, crnoj i crvenoj i dostupne na službenim stranicama brenda, a cijena im iznosi 820 eura.









