Analiza uspjeha it dnevne torbe: Zašto popularnost Longchamp torbi neprekidno raste već 2 godine?
Analiza uspjeha it dnevne torbe: Zašto popularnost Longchamp torbi neprekidno raste već 2 godine?

Analiza uspjeha it dnevne torbe: Zašto popularnost Longchamp torbi neprekidno raste već 2 godine?

Ako postoji torba koja je prerasla kategoriju trenda i postala dio svakodnevne rutine, to je Longchamp Le Pliage. Vidimo je svugdje – u tramvaju, na fakultetu, u uredu, na aerodromu. Nose je dvadesetogodišnjakinje, mame s djecom, direktorice, pa čak i bake. Nekima je savršen radni tote, drugima shopping torba, trećima stilski dodatak. I dok većina it torbi doživi svoj vrhunac i polako nestane iz trenda, Longchamp Le Pliage je posljednje dvije godine zadržala stabilan rast popularnosti. Kako to?

Francuski brend koji ima dugu povijest

Longchamp je francuski brend koji se primarno bavi proizvodnjom kožne galanterije, a osnovan je u Parizu davne 1948. godine od strane Jeana Cassegraina. Osnivač je prenio svoju jedinstvenu viziju francuske elegancije i prepisao pravila modernog luksuza pod brendom Longchamp. Tadašnji proizvođač lula je svoje umijeće preusmjerio u modne dodatke za putovanja, lifestyle i modu.

Origami inspiracija i funkcionalni dizajn

Longchamp Le Pliage torba postoji još od 1993., a inspiracija za dizajn došla je iz origamija. Lagana, sklopiva i izdržljiva, s prepoznatljivim kožnim ručkama i preklopom, torba spaja praktičnost i diskretan chic izgled. Jednako dobro izgleda uz traperice i tenisice kao i uz poslovno odijelo, a nakon korištenja jednostavno se složi i pospremi.

A kako bi ostali aktualni i u toku s trendovima, Longchamp je kroz godine modernizirao materijale, dodao personalizaciju boja i inicijala te predstavio održivu verziju Le Pliage Green od recikliranog poliamida s GRS certifikatom.

Rast koji potvrđuju brojke

Osim toga što ju vidimo svaki dan minimalno 5 puta na cesti, rast popularnosti ove kultne torbe potvrđuju i brojke. Pretraživanja za Longchamp Le Pliage skočila su za 62% u travnju 2025. u odnosu na prethodna tri mjeseca, a interes među mlađim kupcima kontinuirano raste, otkriva The Zoe Report. To znači da torba ne živi samo od nostalgije ili starije publike, ona aktivno privlači nove generacije.

Multigeneracijska privlačnost

Ono što Le Pliage torbu čini posebnom jest njena multigeneracijska privlačnost. Studenti je pune knjigama i laptopima, roditelji koriste za posao i svakodnevne obveze, a minimalisti je vide kao jedinu torbu koja ide baš na sve. Njena prisutnost nije ograničena na društvene mreže, ova torba živi na ulici, u zračnim lukama, pa i na fotografijama slavnih trendseterica i članica kraljevskih obitelji, u trenucima koji nisu nužno modno inscenirani. To sve dodatno utječe na njenu slavu.

Zašto popularnost traje nakon 2 godine?

Dio uspjeha leži u jednostavnoj formuli. Bezvremenska silueta, funkcionalnost bez kompromisa, cijena koja ima smisla i brend koji zna kada uvesti novitet bez narušavanja identiteta.

Također, podaci to podupiru. Prema izvješću Fashion Networka, prodaja Longchamp torbi porasla je 44% u 2023. u odnosu na 2022. Uz službeni program popravaka i opcije personalizacije, kupci s torbom ostaju u odnosu – umjesto da je zamijene, poprave je, nadograde i ponovno odaberu

Le Pliage torba nije sezonski hir. Ona je rješenje koje modno i praktično funkcionira u stvarnom životu. Upravo zato, dvije godine nakon vrhunca trenda, njezina popularnost ne samo da ne pada, nego torba polako prelazi u kategoriju klasika bez roka trajanja.

Favoriti

Sve Longchamp modele i boje torba možete potražiti na službenoj Longchamp web stranici.

Foto: Instagram (@junabanda_ @verymoroz), Longchamp

Učitati još
Zatvori