

Kad govorimo o klasiku u nastajanju, ova torba je školski primjer toga. Nova Margiela 5AC Loved to Death torba nije jedna od onih modela koji će za par sezona završiti u ormaru i skupljati prašinu. Radi se o modelu koji spaja kvalitetu i bezvremensku estetiku s Margielinim potpisom dekonstrukcije, luksuza i ekscentričnosti. Zašto “Loved to Death”? Zato jer je stvorena da ju zavolite i nosite jako, jako dugo. I zato je ona naš izbor za tjednu rubriku Journal bag guide.
Ono što ovu torbu izdvaja nije samo dizajn, već filozofija iza nje. Riječ je o brendu koji nikada nije slijedio modne norme, nego ih je preispitivao i postavljao nove. I zato komadi traju. Margiela 5AC Loved to Death je torba koja ne pokušava biti it komad, nego ona koju prirodno uzmete svaki dan jer ide uz sve i u svako doba. Nema logotip (Margiela je poznat po apsolutnoj negaciji logomanije), nema suvišnih detalja, ali ima stav. To je luksuz koji prepoznaju pravi modni ljubitelji i znalci – oni koji znaju što znače ta četiri šava i numerički kod.

Za dizajn je zaslužan John Galliano
Nastala pod vodstvom Johna Galliana, koji je bio na kreativnom čelu kuće deset godina, model torbe je doživio razna izdanja. Torba je prošla kroz brojne faze i reinterpretacije, ali je uvijek zadržala svoj prepoznatljiv identitet. Svaka nova sezona donosi drugačiju verziju – od mini modela i cross body varijanti, do tote modela. Ovo izdanje je najnovije, ali čini se da bi se upravo ti modeli (pretežito zbog neutralnih zemljanih tonova) mogli zadržati. Ime dolazi od francuskog izraza sac (torba), ali s tipičnim Margiela twistom 5AC. A kroz nadolazeće sezone bismo mogli dobiti još jednu interpretaciju – onu od Glenna Martensa, trenutnog kreativnog direktora kuće.
Najluksuzniji komadi često dolaze bez logotipa
Iako nosi gotovo poetičan naziv, ova torba nije zamišljena da se brzo istroši, nego da s godinama dobije karakter. Izrađena je od 100 % kože koja je ručno obrađena kako bi zadržala prirodnu teksturu i dobila distressed izgled koji je u zadnje vrijeme izgleda itekako popularan. U unutrašnjosti se nalazi pamuk i koža, a konstrukcija kombinira klasičnu ručku s podesivim remenom, što znači da se jednako lako nosi preko ramena kao i u ruci. Kuća je i ovaj put ostala vjerna svojim simbolima – numeričkom kodu i diskretnim šavovima koji su postali potpis brenda.
Dostupna je u tri bezvremenske nijanse: Ebony (crna) za one koji biraju klasiku, Cognac koja unosi toplinu i eleganciju, te Khaki – najmodernija od svih. Svaka boja ima svoj karakter, ali zajedničko im je jedno – nosive su uz sve.

Foto: Instagram (@maisonmargiela), Maison Margiela







