Journal.hr
H&M Glenn Martens

Nova H&M kolekcija donosi komade nastale u suradnji s jednim od omiljenih dizajnera današnjice

Belgijski modni dizajner Glenn Martens oblikuje suvremeni modni krajolik, a ovo novo partnerstvo nudi širokom krugu kupaca priliku da dođu do dosad neviđenih komada uz Martensove prepoznatljive elemente. Martensov rad već dugo pomiče granice mode, a ovo partnerstvo s H&M-om pokazuje njegovu želju da modu učini dostupnom svima. Sada je po prvi put predstavljena cijela kolekcija.

H&M x Glenn Martens: kolekcija koja spaja žensku, mušku i unisex odjeću

Kolekcija izokreće klasične odjevne arhetipove u nove i neočekivane oblike. Tijekom detaljnog istraživačkog procesa Martens je istražio H&M-ovu arhivu kako bi odabrao ključne komade koje kupci obožavaju. Od najprodavanijih majica i kariranih košulja do bomber jakni i traperica. Svaki je komad ponovno osmišljen kao izvanredan novi dizajn koji se poigrava s trompe-l’œil efektom i personalizacijom. Mnogi odjevni predmeti mogu se preoblikovati zahvaljujući tehnikama poput korištenja folije i žice, čime se stvaraju skulpturalni oblici.

Kolekcija također odaje počast Martensovu dizajnerskom putu i njegovom kultnom radu za Y/Project – s brojnim komadima, od čizama do printeva, koji referiraju na ključne arhivske dizajne. Ovu kolekciju vidim kao veliku obitelj odjevnih komada, od kojih svaki ima više funkcija i osobnosti. Poput ljudi – oni rastu i mijenjaju se svakog dana. Uvijek me zanimaju odjevni predmeti koje zaista živimo, a ideja arhetipova i osnovnih komada garderobe bila je početna točka za ovaj poseban i radostan projekt s H&M-om, kaže Glenn Martens.

Iskreno vjerujem da je ovo jedno od naših najkreativnijih partnerstava do sada. Glenn je izniman talent i radikalan mislilac, a ovi izvanredni dizajni poigravaju se s arhetipovima i samom suštinom odijevanja. Kampanja je posebna – već sada kultna, dodaje Ann-Sofie Johansson.

Humor je središnji element Martensova rada

A i kolekcija i kampanja slave duhovitost i samoizražavanje. U kampanji Martens predstavlja zaokret na temu obiteljskog portreta, s glumačkim ikonama Joanne Lumley i Richardom E. Grantom, uz niz novih, uzbudljivih lica. Odabir glumaca odražava Martensovu fascinaciju britanskim humorom te brojne britanske reference prisutne u kolekciji. Kampanja i kolekcija bit će predstavljene na nadolazećem događanju u Londonu, o kojem će više detalja uskoro biti objavljeno.

Bilo je izuzetno zabavno biti dio posebnog obiteljskog portreta Glenna Martensa i H&M-a. Uvijek govorim da je najbolja moda ona koja krši pravila – ljudi bi trebali nositi ono što žele. I divim se Glennovu hrabrom duhu i oku za neočekivane obrate, govori Joanna Lumley.

H&M Glenn Martens kolekcija bit će dostupna online na hm.com od 30. listopada.

Foto: PR