Jednodijelni, dvodijelni, s logom ili oni s dozom tihog luksuza – imamo sve high end badiće na jednom mjestu
Jednodijelni, dvodijelni, s logom ili oni s dozom tihog luksuza – imamo sve high end badiće na jednom mjestu

Jednodijelni, dvodijelni, s logom ili oni s dozom tihog luksuza – imamo sve high end badiće na jednom mjestu

Ljeto više nije sezona ležernosti, barem ne kad je riječ o kupaćim kostimima. U svijetu luksuzne mode, badići su preuzeli ulogu modnog statementa. Kupaći kostimi više nisu rezervirani samo za plažu. Stoga, pripremite se da izgledate kao prava modna ikona, a mi smo tu da vam pomognemo. Hrpa novih badića već je stigla u high street trgovine, ali s ovima ćete stvarno zasjati. Koji high end badići će definirati trendove za ljeto – saznajte u nastavku.

Badići su posljednjih par sezona postali okosnica ljetnih outfita

Badići su posljednjih par sezona postali plodno tlo za zanimljive i zabavne uzorke, a nerijetko i dodatak za večernje outfite, na primjer ispod pletene haljine ili bijele oversized košulje. High end badići, kao esencija sofisticiranosti na plaži, sve više privlače žene koje znaju što žele: vrhunski dizajn, besprijekornu izradu i materijale koji laskaju tijelu, a istovremeno prkose vodi, suncu i vremenu. Riječ je o komadima koji ne izlaze iz mode nakon jedne sezone, već godinama ostaju dio osobnog modnog izraza (iako smo mi selektirali i neke badiće s netipčnim uzorcima i detaljima). Garantiramo da ćete do kraja ovog članka imati svoj ljetni favorit.

Ove sezone modne kuće ostaju vjerne svojem DNK-u. Tako su, recimo Pucci i Missoni, dva talijanska modna brenda poznata po korištenju uzoraka, boja i tekstura, lansirali badiće s šarama i cik cak uzorcima. Od Chanela i Miu Miu smo dobili jednostavne, clean cut badiće sa suptilnim monogramima. Loro Piana je u istoj kategoriji, ali to je potpuno očekivano s obzirom na to da je brend sinonim za tihi luksuz. Koliko Loro Piana njeguje takvu estetiku, toliko Louis Vuitton, Gucci i Burberry njeguju logomaniju. Čak i na njihovim službenim stranicama ćete većinom naći badiće s monogramima. Ipak, većina brendova, kada su u pitanju dvodijelni badići, lansiraju komplet od gornjeg dijela u obliku trokutića i donjeg dijela s vezicama na bokovima. A ni modeli jednodijelnih badića nisu nešto inovativni. Čini se da su se ove sezone brendovi više oslanjali na boje, uzorke i, sudeći prema nekima, logomaniju.

Jednodijelni badići

Nekada percipirani kao skromni i “konzervativni” izbori, jednodijelni badići danas doživljavaju pravu modnu renesansu. U svijetu luksuznih kupaćih kostima, on se vraća na velika vrata. Ono što većina voli kod jednodijelnih badića je njihova svestranost. Visoki izrezi, duboki dekoltei, gola leđa, remeni koji naglašavaju struk ili asimetrični krojevi pretvaraju ovaj tip badića u modni komad koji se može nositi i izvan plaže. Samo nabacite pareo ili maramu i spremni ste za koktel na terasi.

Iako se ovakvi tipovi badića povezuju sa sportskim tipovima, oni u zadnje vrijeme postaju pravi simbol ženstvenosti. Zamislite tek kako isti modeli izgledaju u high end verziji!

Dvodijelni badići

S dvodijelnim badićima ipak imamo nešto više izbora i opcija. Visok struk za retro vibe, trokutići za one koji vole nostalgični Y2K, topići koji glume donje rublje… A boje? Sve prolazi, od prigušenih zemljanih tonova koje obožavaju minimalistice, do jarkih ružičastih i citrusnih nijansi. Čini nam se da će ovo ljeto u trendu biti jake i efektne boje s kojima sigurno nećete proći nezapaženo.

Logomanija je prisutna čak i na tih par centimetara tkanine

Logomanija na badićima nije slučajna pojava. To je proizvod digitalnog doba, gdje je moda (više nego ikad) namijenjena za fotografiranje i objavljivanje na društvenim mrežama. A što kamera bolje prepoznaje od velikog, ponovljenog uzorka slavnog brenda? Upravo zato modne kuće plasiraju badiće prekrivene monogramima, natpisima i varijacijama svojih logotipova. Očekujemo veliki povratak poznatog Burberry uzorka, brenda koji se polako, ali sigurno budi iz dubokog sna. Gucci kao najpoznatiji logomanijak ne iznenađuje svojim monogramom, a koji još brendovi se ne vode politikom tihog luksuza – otkrijte u nastavku.

Učitati još
Zatvori