Neke torbe uživaju u statusu celebritija. Svoju popularnost su gradile od 2000-ih (neke i ranije), a danas, 25 godina kasnije, o njima se priča kao o zvijezdama, nerijetko s prefiksom “kultne”. To su torbe poput Balenciage Le City, Gucci Jackie 1961, Phantom torbe od Celine i Chloé Paddington. I upravo je ova zadnja torba na popisu, preslatka Paddington od kuće Chloé, lansirala novu kampanju u kojoj su glavna lica Kendall Jenner, Aimee Lou Wood(Bijeli Lotus) i K-pop pjevačica Anna of Meovv.
Ikona kuće
Tijekom godina Paddington torba je uspjela preživjeti modne smjene i trendove, postavši referentna točka unutar portfolija kuće. Na službenim Chloé stranicama torba je predstavljen kao ikona kuće – komad koji ne ovisi o sezonskim kolekcijama, već živi samostalno. Za torbu sve više raste i interes kolekcionara, dok su poznate osobe i modne insajderice dodatno učvrstile njen status it torbe. Chloé Paddington prvotno je lansirana 2005. godine u doba kreativnog vodstva Phoebe Philo. Današnja kreativna direktorica Chemena Kamali ju je redizajnirala i prilagodila aktualnoj estetici.
Paddington troba je vizualni marker identiteta Chloé: Spaja ležernost, romantiku i praktičnost. Kroz novu kampanju torba je tretirana kao sastavni dio svakodnevnog života ženskih figura, ali tako kreativna direktorica Kamali tretira i odjeću. Zahvaljujući njoj, boho estetika se vratila i izgleda da ne ide nigdje. Čak i silueta torbe podsjeća na boho stil i ima takve elemente.
Torba dolazi u dvije dimenzije, velikoj i maloj. Velika je glavni akter i prepoznatljiviji model. Dolazi u šest jesenskih boja, dok mala dolazi u četiri. Izrađene su od zrnaste bivolje kože s zlatnim lokotom. Više informacija možete pronaći na službenim Chloé stranicama.
Foto: Chloé, Instagram (@thefashionguitar, @susana_succo)