

Maratoni mode u Milanu, Parizu, Londonu i New Yorku su završili. Rezime svih revija smo već napisali, a taj članak možete pročitati ovdje. Ipak, jedan brend, čiji je kreativni direktor imao debitantsku kolekciju, odnio je pobjedu u kategoriji modnih dodataka. Najviše nas je oduševio nakitom o kojem, i tjednima nakon, svi pričaju. Riječ je o brendu Celine i kreativnom direktoru Michaelu Rideru.
Rideru je Spring 2026. bila debitantska kolekcija za brend i odmah na početku nas je osvojio. Osim fantastičnih outfita, stylinga i torbi (jedna se već pokazala kao must have), nismo mogli maknuti pogled s nakita. Cijela revija je je savršeno koketirala s nonšalancijom, strogim krojevima i pariškim chicom koji Celine uvijek izvrsno interpretira. No, ono što je ove sezone posebno privuklo pažnju bili su detalji. Rider je jasno dao do znanja da su upravo dodaci ti koji definiraju styling.


Nakit koji je savršeno stiliziran i balansiran
Ogrlice izgledaju kao da su naslagane slučajno, narukvice su teške, ali nose outfit. Prstenje je preveliko, ali savršeno izbalansirano. Geometrijski oblici, simboli i lokoti izgledaju kao suveniri s nekih putovanja, ali umotani u luskuzni (Celine) celofan. Ono što ovaj nakit čini toliko viralnim jest činjenica da u njemu nema ničeg suhoparnog. On nije dosadan.
U ovoj priči moramo pripisati zahvale i dobrom stylingu jer s tolikom količinom nakita na jednom modelu, vrlo lako je cijeli outfit mogao prijeći u kič. Ipak, šanse da se to dogodi kada pričamo o kući poput Celine su zaista jako niske.


Slojevitost nije trend samo kada je u pitanju odjeća
Masivne zlatne ogrlice, lančane narukvice i chunky prstenje – Celine nakit iz Spring 2026. kolekcije nije samo dodatak. On je glavni lik, takozvani conversation starter. Ovo nije nakit koji diskretno nadopunjuje outfit, nego onaj koji mu diktira tempo. Brend se do sada nije isticao zbog nakita (niti mu je to primarna uloga), ali Rider je već prvom kolekcijom pokazao da dobro barata i dodacima i odjećom. Jer – i odjeća je dobila pozitivne kritike.
Celine nakit se ne trudi biti lijep u tradicionalnom smislu, već karizmatičan, teatralan i izvan okvira brenda. I tu dolazimo do objašnjenja zašto nas je novi Celine nakit “kupio”.
Foto: Celine, Profimedia, Instagram