Sve više modnih brendova posljednjih sezona prelazi na poslovnu strategiju ‘see now, buy now’, a nakon Toma Forda i Ralpha Laurena na NYFW-u, koncept je jučer i službeno prigrlio britanski Topshop. Predstavljajući svoju novu Unique kolekciju u sklopu London Fashion Weeka, poznati modni brend dao je do znanja kako se na komade iz kolekcije više neće morati čekati po šest mjeseci, već će ubrzo nakon predstavljanja stići u prodaju.
Prvi dio jučer predstavljene kolekcije, nazvan ‘The September Collection’, već se može kupovati, online ili u pop-up storeu koji je Topshop ovog vikenda otvorio u Spitalfieldsu, a drugi dio stići će u prodaju kroz samo nekoliko tjedana. Sama kolekcija, gledana u cjelini, snažno je odisala duhom 80-ih i dala naznačiti što će činiti okosnicu Topshop ponude ove sezone.
Nadahnute punk i New Wave scenom 80-ih, pistom su se nizale vinyl suknje visokih izreza, vinyl i kožne hlače povišenih strukova i naglašenih bokova, bluze u zebra printu i ženski kostimi te prsluci strogih krojeva. Cijeloj tomboy atmosferi kolekcije odlična protuteža bili su upečatljivi neonski ružičasti komadi i detalji, koji su dodatno začinili finalni dojam.
Foto: Guliver/Getty Images