Povratak logo remena

Povratak logo remena

Da je logomanija ponovno zavladala svijetom, prvo su nam do znanja dale dizajnerske torbice, koje još donedavno omražene logotipe brendova ponosno ističu na svojoj prednjoj strani, u obliku printa ili kopče za zatvaranje. Gucci, Saint Laurent i Fendi, samo su neke od modnih kuća koje su ponovno oživjele u 90-ima obožavani ‘logo everywhere’ i učinile ga ponovno toliko poželjnim među trendsetericama.

Torbice je ubrzo popratilo i kožno remenje, a najtraženiji remen trenutno dolazi iz redova kuće Gucci, koja je u 2016. bila jedan od najvidljivijih i najpopularnijih modnih brendova u svijetu. Njen utjecaj najbolje se vidio na ulicama gradova, koje su odjednom postale modna pista za bezbroj Guccijevih luksuznih torbica, običnih pamučnih majica s Gucci printom i već spomenutog remenja koje nosi prepoznatljivo ‘duplo G’.

Kada je riječ o ‘it’ modnim dodacima, uvjereni smo kako trenutno nema popularnijeg od Gucci remena, kojeg danas obožavaju urednice i novinarke, blogerice i Instagram zvijezde te sve druge pratiteljice i obožavateljice najnovijih modnih trendova. One su uglavnom investirale u klasični crni remen sa zlatnom kopčom, no Gucci kupcima nudi različite opcije pa uz bezvremenske modele u neutralnim bojama pronaći se mogu i oni više edgy, posuti zakovicama, ili oni eklektični u duhu modernog Guccija, s cvjetnim printevima ili uzorcima egzotičnih koža.

Je li riječ o prolaznom trendu ili komadu koji pretendira postati klasik, čini se da će pokazati vrijeme. Dotad ponudu Gucci remenja istražite ovdje.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori